نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)

هما درودی؛ شادی رضوی سطوتی

دوره 6، شماره 22 ، تیر 1399، ، صفحه 297-326

https://doi.org/10.22054/nms.2021.35644.587

چکیده
  امروزه تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی با مخاطبان است و کسب‌وکارها در پی آن هستند که با صرف هزینه کمتر، اثرگذاری بیشتری بر مشتریان داشته باشند. در حال حاضر رسانه­های اجتماعی آنلاین به‌عنوان یک ابزار قدرتمند و پویا، روش‌های جدیدی برای تأثیرگذاری بر مشتریان و هدایت آن‌ها به خرید کالاها فراهم کرده­اند. وظیفه تبلیغات برقراری ارتباط ...  بیشتر

نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان

سید محمد مهدی زاده طالشی؛ اقبال خالدیان؛ مهراوه فردوسی

دوره 3، شماره 10 ، شهریور 1396، ، صفحه 9-42

https://doi.org/10.22054/cs.2017.22793.247

چکیده
  چکیده هدف عمده‌ای که این مقاله در پی آن بود، بررسی نقش نرم‌افزار اجتماعی تلگرام در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است. برای رسیدن به این هدف، با رجوع به آراء اساتید و صاحبنظران حوزه رسانه و جامعه‌شناختی، پدیده نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» را مطالعه می‌کند. صاحبنظران با نمونه‌گیری خوشه‌ای و هدفمند، انتخاب ...  بیشتر