نمایه نویسندگان

آ

  • آدمی، علی نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروه‌های سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
  • آفرین، فریده تحلیل مکانیسم قدرت حاکمیت‌مند در آثار سیامک فیلی‌زاده بر اساس آرای فوکو (مطالعه موردی: نمایشگاه اندر گراند) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 217-258]

ا

  • ابراهیم طاری، نازگل عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]
  • ابوطالب جولا، سارا نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
  • اتابک، محمد بازی‌های رایانه‌ای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
  • اجاق، زهرا تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
  • اجاق، سیده زهرا تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
  • احمدی، حنانه مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
  • احمدی، قنبر مؤلفه‌های مؤثر بر رضایتمندی استفاده‌کنندگان از کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 297-319]
  • ادیبان، مهدی تاثیر روزنامه نگاری همراه بر افزایش قدرت افکار عمومی بررسی انعکاس خبری انفجار داتا دربار در پاکستان [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 197-230]
  • ارکان‌زاده یزدی، سعید مردم، رسانه‌های جریان اصلی و مصرف رسانه‌های نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانه‌ای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
  • ایزدی، بهزاد تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 174-196]
  • ایزدخواه، محمد مهدی تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
  • اسحاق‌پور، علیرضا هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
  • اسدی، عباس اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
  • اسدی مله خان، سید عباس نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
  • اسدنژاد احمدآبادی، معصومه تحلیل جامعه‌شناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]
  • اسعدی، هومان توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوری‌های رسانه‌ای در کسب‌وکارهای ایران (مطالعه موردی: وب‌سایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]
  • اسفندیاری، شهاب غربی‌زدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوه‌های اندیشیدن، نظریه‌پردازی و فیلم‌سازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
  • اسفندیاری مقدم، علیرضا کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بین‌المللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
  • اسمعیلی گوجار، صلاح تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
  • افخمی، حسینعلی بازی‌های رایانه‌ای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
  • افخمی، حسینعلی تحلیل محتوای اپلیکیشن‌های موبایلی سلامت‌محور ایرانی برای سالمندان [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 106-136]
  • افشانی، سید علیرضا بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
  • اقبال دوست، محمد حسین راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
  • اکبرزاده جهرمی، سیدجمال الدین پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]
  • ایلالی، سید حسن پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
  • امیدی، افشین توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوری‌های رسانه‌ای در کسب‌وکارهای ایران (مطالعه موردی: وب‌سایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]
  • امیدی، علی جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
  • امیری، مقصود ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
  • انتظاری، علی ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
  • اوجاقلو، کمال آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]

ب

  • بابازاده مقدم، حامد اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
  • بیات، محمدکریم کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بین‌المللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
  • بیات، محمد کریم نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]
  • بادین فکر، محمد جواد نشانه‌شناسی فرهنگی-ارتباطی ایموجی‌ها در پیامرسانهای اجتماعی، مورد مطالعة فرهنگ خانواده، فرهنگ جنسی و فرهنگ زبان دست [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 71-105]
  • باستانی، سوسن مردم، رسانه‌های جریان اصلی و مصرف رسانه‌های نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانه‌ای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
  • بیچرانلو، عبدالله بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
  • بیچرانلو، عبدالله مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]
  • بدری، مهسا مقایسه ساختار روایی انیمیشن‌های و بازی‌های رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]
  • بدیعی، بهار فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
  • برقی، عیسی نقش سواد رسانه ای والدین و هویت اجتماعی بر مصرف رسانه ای دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 290-316]
  • برکت، محیا بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
  • برکت، محیا مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
  • بروجردی، مهدخت تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]
  • بروجردی، مهدخت پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
  • بروجردی علوی، مهدخت تحلیل محتوای پیام‌های فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]
  • بیگدلو، مهدی تاثیر توییتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاه‌های هشت کلانشهر ایران [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 215-258]
  • بهادری خسروشاهی، جعفر نقش سواد رسانه ای والدین و هویت اجتماعی بر مصرف رسانه ای دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 290-316]
  • بهمنی، مهرزاد سبک‌های نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]

پ

  • پارسامهر، مهربان بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
  • پارسائیان، سیده فهیمه "بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیک‌های اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [(مقالات آماده انتشار)]
  • پارسائیان، سیده فهیمه "قبلا ممکلت رو هوا بود الان افتاده رو آب...": تحلیل محتوایی جوک های مجازی حادثه سیلاب فروردین ماه 1398 [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 285-316]
  • پیراوی ونک، مرضیه غربی‌زدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوه‌های اندیشیدن، نظریه‌پردازی و فیلم‌سازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
  • پرند، فرشته آزادی شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیه‌گر با رویکرد شبکه‌های اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]
  • پرند، فرشته آزادی روشی نوین برای محاسبه اعتماد در شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 31-62]
  • پناهی، حسین بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
  • پناهی، محمدحسین بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]
  • پورروستائی اردکانی، سعید تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
  • پورعسکری، مریم فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

ت

  • تبریزی، منصوره رابطه رسانه ای شدن زندگی روزمره و سلامت خانواده [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 167-202]
  • تربتی، سروناز بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
  • تربتی، سروناز تحلیل گفتمان انتقادی جوک در خصوص توافق هسته‌ای؛ بازنمایی توافق هسته‌ای در جوک فارسی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 113-148]
  • تفرشی، امیرعلی تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
  • تقی آبادی، حمید بازنمایی اسطوره اتوپیا در سینمای معاصر هالیوود (نشانهشناسی فیلم‌های «آواتار»، «بهشت» و «سرزمین فردا») [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 130-166]
  • تقی آبادی، مسعود بازنمایی اسطوره اتوپیا در سینمای معاصر هالیوود (نشانهشناسی فیلم‌های «آواتار»، «بهشت» و «سرزمین فردا») [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 130-166]
  • تقوی فرد، محمدتقی سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]

ج

  • جاسم زاده، محمدرضا شناخت تاکتیک‌های جنگ روانی شبکه ماهواره‌ای العربیه علیه جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اول سال 2016 [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 231-263]
  • جعفری، علی رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
  • جعفرزاده پور، فروزنده تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
  • جنادله، علی رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]
  • جنادله، علی بازنمایی آسیب‌شناسانه رسانه‌های نوین در مطالعات خانواده (فراتحلیل مقالات چاپ شده درخصوص تاثیر رسانه‌های نوین بر خانواده) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 1-40]
  • جهانگرد، زهرا رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
  • جوادی، سمانه سادات بررسی نقش استفاده از اینترنت در میزان بروز عادات و خصلت های منفی فرهنگی؛ مطالعه موردی شهر کاشان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 254-288]
  • جوادی، سوده مطالعه مؤلفه‌های مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانه‌های برخط‌ اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]

ح

  • حاجی جعفری، مجتبی امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
  • حاج زرگرباشی، سید روح الله سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیس‌بوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
  • حبیب زاده، اصحاب مطالعه مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]
  • حداد، غلامرضا سیاست رسانه‌ای شده؛ نمونه پژوهی مقایسه‌ای جو لوله کش و میرزاآقا [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 63-105]
  • حیدری، محسن تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 174-196]
  • حرمتی، حمیده تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
  • حزباوی، عزیز پیامدهای جامعه‏‌شناختی سواد رسانه‌‏ای بر آگاهی از حقوق شهروندی و دموکراسی‌خواهی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 203-228]
  • حسینی، سیدبشیر رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
  • حسینی، سیدعماد غربی‌زدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوه‌های اندیشیدن، نظریه‌پردازی و فیلم‌سازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
  • حسینی، سیده مرجان تحلیل محتوای اپلیکیشن‌های موبایلی سلامت‌محور ایرانی برای سالمندان [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 106-136]
  • حسینیان، سیمین مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]
  • حسینی پاکدهی، علیرضا نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]
  • حسینی پاکدهی، علیرضا نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
  • حسینی پاکدهی، علیرضا آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
  • حسین ثابت، فریده رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
  • حسینی مقدم، محمد تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
  • حقیقی نسب، منیژه بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 265-295]
  • حکیمی، زهرا نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]
  • حکیمی، زهرا بازتاب همه‎پرسی کردستان عراق در رسانه‎ها؛ تحلیل محتوای سایت‎های خبری بی‎بی‎سی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]

خ

  • خالدیان، اقبال نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]
  • خانیکی، حسن بهروز تحلیل محتوای پیام‌های فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]
  • خانیکی، هادی بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانه‌ها" تا "مطالعات رسانه‌های نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]
  • خانیکی، هادی بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]
  • خانیکی، هادی تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
  • خانیکی، هادی مردم، رسانه‌های جریان اصلی و مصرف رسانه‌های نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانه‌ای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
  • خانیکی، هادی ظرفیت ها و چالش های شبکه های اجتماعی مجازی برای جامعه مدنی ایران [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-69]
  • خجیر، یوسف ظرفیت ها و چالش های شبکه های اجتماعی مجازی برای جامعه مدنی ایران [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-69]
  • خجسته باقر زاده، حسن مطالعه سطح سواد رسانه‌ ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 143-175]
  • خرازی آذر، رها جایگاه شبکه های اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکل گیری خرد جمعی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 1-34]
  • خرازی آذر، زهرا مطالعه مقایسه‌ای استفاده حرفه‌ای از ‌تلفن‌‌همراه‌ هوشمند بین روزنامه‌نگاران آنلاین، چاپی و رادیو تلویزیونی ایران [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 65-96]
  • خلیلی اردکانی، محمدعلی حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]

د

  • دلاور، علی رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگی‌های شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
  • دهداری، طاهره تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
  • دهقان، علیرضا مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
  • دهقان، علیرضا مطالعه ابعاد نظارت والدین بر مصرف بازی‌های ویدئویی فرزندان و ضرورت ایجاد نظام رتبه‌بندی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-29]
  • دوران، بهناز تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

ذ

  • ذکایی، محمدسعید موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
  • ذکایی، محمد سعید سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]

ر

  • راودراد، اعظم مقایسه ساختار روایی انیمیشن‌های و بازی‌های رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]
  • راودراد، اعظم گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]
  • رحیمی، بابک رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
  • رستگاری، سمیه پیامدهای جامعه‏‌شناختی سواد رسانه‌‏ای بر آگاهی از حقوق شهروندی و دموکراسی‌خواهی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 203-228]
  • رسولی، رویا مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]
  • رسولی، محمدرضا رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگی‌های شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
  • رشیدی، صادق ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
  • رشیدی علویجه، مهرداد جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
  • رضایی، محمد حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]
  • رضایی، محمد فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
  • رضایی، محمد تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]
  • رمضانعلی، امین تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
  • رهبرقاضی، محمودرضا نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]
  • رهنما، مریم بازنمایی آسیب‌شناسانه رسانه‌های نوین در مطالعات خانواده (فراتحلیل مقالات چاپ شده درخصوص تاثیر رسانه‌های نوین بر خانواده) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 1-40]
  • روشندل اربطانی، طاهر امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
  • روشندل اربطانی، طاهر نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
  • روشندل اربطانی، طاهر توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوری‌های رسانه‌ای در کسب‌وکارهای ایران (مطالعه موردی: وب‌سایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]

ز

  • زابلی‌زاده، اردشیر بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بین‌المللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]
  • زارع، زهرا بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تطبیق موردی 9 بازی رایانه‌ای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
  • زردار، زرین عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]
  • زردار، زرین عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیون‌های ماهواره‌ای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
  • زرندیان، ندا بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 265-295]
  • زمانی، زینب بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 265-295]
  • زندمقدم، امیر بررسی مقابله‌ای راهبردهای تولید کنش‌های‌گفتاریِ موافقت‌کردن و مخالفت کردن در فیس‌بوک (مقایسه فارسی‌زبانان با انگلیسی‌زبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]
  • زندوکیلی، سارا بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]

س

  • سادات، احمد تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
  • سرابی، سعید شناخت تاکتیک‌های جنگ روانی شبکه ماهواره‌ای العربیه علیه جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اول سال 2016 [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 231-263]
  • سعادتی، مجید شناخت تاکتیک‌های جنگ روانی شبکه ماهواره‌ای العربیه علیه جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اول سال 2016 [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 231-263]
  • سعد، علی درآمدی بر سیاست‌های فیلترینگ سایت‌های اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]
  • سلطانی، سید علی‌اصغر تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]
  • سلطانی، سمیه بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
  • سلطانی فر، محمد جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
  • سلطانی فر، محمد مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
  • سلیمی، حسین تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
  • سلیمی، حسین توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 66-108]
  • سلیمی، مریم جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

ش

  • شایان، سناء غربی‌زدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوه‌های اندیشیدن، نظریه‌پردازی و فیلم‌سازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
  • شامبیاتی، هانیه تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
  • شاوردی، تهمینه تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
  • شبیری، حسنیه السادات آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
  • شجاعی، ثاراله تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
  • شجاعی، محمد تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
  • شیخ، رضا تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]
  • شریعتمدار، آسیه شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
  • شرفی، محمد بررسی رابطه بین استفاده از ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی و نگرش به دوستی با جنس مخالف قبل از ازدواج (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های شهر اراک) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 131-166]
  • شعبان کاسه‌گر، مونا فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]
  • شکرخواه، یونس جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
  • شکرخواه، یونس مطالعه مقایسه‌ای استفاده حرفه‌ای از ‌تلفن‌‌همراه‌ هوشمند بین روزنامه‌نگاران آنلاین، چاپی و رادیو تلویزیونی ایران [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 65-96]
  • شمسایی نیا، رامین تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
  • شهریاری، اعظم نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]

ص

  • صادقی، جواد رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
  • صادقی فسایی، سهیلا واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
  • صالحی، مصطفی هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
  • صبار، شاهو عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]
  • صبورنژاد، زهرا ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]
  • صدیق، امیرسعید تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]
  • صلواتیان، سیاوش مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
  • صلواتیان، سیاوش راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
  • صلواتیان، سیاوش مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
  • صلواتیان، سیاوش مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانه‌های جمعی در جریان‌سازی رسانه‌های اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
  • صمیعی، میترا نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]
  • صمیم، رضا بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]

ض

  • ضابطیان، بهرنگ حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]

ط

  • طالبیان، حامد بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]
  • طالبیان، حامد سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
  • طالبیان، حامد تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
  • طاهری، آرین رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
  • طاهریان، مریم رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگی‌های شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
  • طباطبایی، سیدمحمد تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

ع

  • عابدی، حمید سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
  • عالی زاد، اسماعیل عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]
  • عاملی، سعیدرضا امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
  • عباسی، حجت اله مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
  • عباسی آتشگاه، پروین اینترنت، خانواده شبکه ای و زمان خانواده؛ تأثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر روابط خانوادگی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 33-65]
  • عباسی شوازی، محمد تقی اینترنت، خانواده شبکه ای و زمان خانواده؛ تأثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر روابط خانوادگی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 33-65]
  • عبداللهی، داوود مطالعه مؤلفه‌های مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانه‌های برخط‌ اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
  • عبداللهیان، حمید هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
  • عبداللهی نژاد، علیرضا رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
  • عبداللهی نژاد، علیرضا «خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبال‌کنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
  • عرفان منش، ایمان واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
  • عزیزی، فرید بازی‌های رایانه‌ای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
  • عزیزی همدانی، متین موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]
  • عظیمی فرد، فاطمه مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
  • عقیلی، سیدوحید نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
  • عقیلی، سید وحید رابطه استفاده از شبکه‌های اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگی‌های شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
  • علی آبادی، خدیجه تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
  • علی آبادی، خدیجه تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
  • علی آبادی، خدیجه تطبیق موردی 9 بازی رایانه‌ای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
  • علی اکبرزاده آرانی، مصیب مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانه‌های جمعی در جریان‌سازی رسانه‌های اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
  • علیپوری حافظی، حامد کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بین‌المللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
  • علی حسینی، زهره رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
  • علیخانی، پریسا تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
  • علیزاده، عبدالرحمان عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]
  • علیزاده، عبدالرحمان عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیون‌های ماهواره‌ای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
  • علی عسکری، عبدالعلی راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
  • علی عسگری، عبدالعلی مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]
  • عمادالدین، علیرضا مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]

غ

  • غیاثوند، احمد مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]
  • غفاری قدیر، جلال مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 137-172]
  • غلامزاده، مهدی تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]

ف

  • فاضلی، نعمت ا... مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
  • فتحی، حبیب اله رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
  • فتوحی کندلجی، المیرا نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
  • فدایی ده چشمه، مرضیه نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]
  • فرجیان، محمدمهدی نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
  • فردوسی، مهراوه نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]
  • فرقانی، محمد مهدی دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]
  • فرقانی، محمد مهدی فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]
  • فرقانی، محمد مهدی تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
  • فرقانی، محمد مهدی رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
  • فرقانی، محمد مهدی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی در بازتولید هویت قومی دانشجویان کرد دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 97-129]
  • فرهادی، سجاد سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]
  • فروزان، حامد کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

ق

  • قاسمی سیانی، مجتبی تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 174-196]
  • قاسمی نژاد، ابوذر رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
  • قاسمی نژاد، محدثه تاثیر سبک‌های فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 301-333]
  • قانعی‌راد، محمد امین رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]
  • قائدی، علی تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 174-196]
  • قزوینی، سیما مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]
  • قلی پور، مجتبی رسانه‏ های جدید اجتماعی و نقش آنها در بازنمایی کنش‏‌های جمعی: تحلیل واقع‌بینانه انقلاب مصر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 149-177]
  • قنبری، سعید مطالعه مؤلفه‌های مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانه‌های برخط‌ اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
  • قوام، عبدالعلی جایگاه شبکه های اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکل گیری خرد جمعی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 1-34]

ک

  • کیا، حامد بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]
  • کیاء، علی اصغر نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
  • کیاء، علی اصغر تاثیر روزنامه نگاری همراه بر افزایش قدرت افکار عمومی بررسی انعکاس خبری انفجار داتا دربار در پاکستان [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 197-230]
  • کاظمی، سید محمد مطالعه تطبیقی سیاست‌های رسانه‌ای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیون‌های ماهواره‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]
  • کاظمی، هاجر مطالعه سطح سواد رسانه‌ ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 143-175]
  • کتابدار، علیرضا مطالعه مقایسه‌ای استفاده حرفه‌ای از ‌تلفن‌‌همراه‌ هوشمند بین روزنامه‌نگاران آنلاین، چاپی و رادیو تلویزیونی ایران [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 65-96]
  • کردی، ناهید بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
  • کرمی، محمد تقی بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
  • کریمی، کیانوش مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 137-172]
  • کرمانی، حسین رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
  • کریمیان، کبری بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
  • کریمی راهجردی، اشرف جایگاه شبکه های اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکل گیری خرد جمعی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 1-34]
  • کلانتری، سالار نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
  • کمالی، مریم نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]
  • کیهان، امیر نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی در بازتولید هویت قومی دانشجویان کرد دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 97-129]

گ

  • گرانمایه پور، علی جایگاه شبکه های اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکل گیری خرد جمعی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 1-34]
  • گیشنیزجانی، گلنار گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]
  • گلینی مقدم، گلنسا نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]

م

  • مبارکی، احسان بررسی رابطه بین استفاده از ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی و نگرش به دوستی با جنس مخالف قبل از ازدواج (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های شهر اراک) [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 131-166]
  • متین فر، فرزام روشی نوین برای محاسبه اعتماد در شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 31-62]
  • مجلسی، نوشین «خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبال‌کنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
  • محبی، نجیبه مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
  • محسنیان راد، مهدی مطالعه تطبیقی سیاست‌های رسانه‌ای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیون‌های ماهواره‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]
  • محمّدی، مصطفی نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
  • محمّدی، مصطفی دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
  • محمدپور، محمد نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
  • محمد زاده، زهرا بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
  • محمدی شکیبا، عباس سبک‌های نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]
  • محمد علیپور، فریده دیپلماسی دیجیتال آمریکا در برابر ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 229-258]
  • میری، سید ابوالحسن تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
  • مرادی، شیوا بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
  • مرتجی، نجمه سادات ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
  • مرتضوی، سید سعید شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیه‌گر با رویکرد شبکه‌های اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
  • میرزایی موسوی، سید رسول تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
  • مشکینی، محمد مهدی رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
  • مطهری نژاد، حسین تاثیر سبک‌های فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 301-333]
  • مظفری، افسانه جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
  • مظفری، افسانه نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی در بازتولید هویت قومی دانشجویان کرد دانشگاه‌های تهران [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 97-129]
  • معتمدی، احمدرضا مواجهه‌ی نظریه «زیگفرید کراکوئر» و «راجر اسکروتن» در ماهیت بازنمایی رسانه فیلم با رویکرد به نظریه «خیال» در فلسفه هنر دینی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 1-30]
  • معتمدی، عبدالله رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
  • منتظر قائم، مهدی فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]
  • منوچهری، روح اله نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]
  • مهاجری، ربابه رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
  • مهدی خانلو، فاطمه روشی نوین برای محاسبه اعتماد در شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 31-62]
  • مهدی زاده طالشی، سید محمد نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]
  • مهدوی، امین تحلیل گفتمان انتقادی جوک در خصوص توافق هسته‌ای؛ بازنمایی توافق هسته‌ای در جوک فارسی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 113-148]
  • مهرابی، مقداد مطالعه ابعاد نظارت والدین بر مصرف بازی‌های ویدئویی فرزندان و ضرورت ایجاد نظام رتبه‌بندی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-29]
  • مهرابی، مقداد تأثیرات بازی‌های دیجیتال بر پرخاشگری: بررسی رویکردهای مختلف و نتیجه‌گیری‌های متضاد [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 111-127]
  • مهرابی، مقداد بازنمایی کلیشه های نژادی و مذهبی در بازیهای دیجیتال و توجیه جنگ طلبی و خشونت گرایی در مکان های عمومی شهر: مطالعه موردی بازی سرقت بزرگ اتوموبیل [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 259-284]
  • موحدیان، احسان تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
  • موحدیان، احسان سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیس‌بوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
  • موذن، کاظم دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]
  • موسوی، سیدکمال الدین تحلیل جامعه‌شناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]
  • موسوی، سیدکمال الدین بررسی نقش استفاده از اینترنت در میزان بروز عادات و خصلت های منفی فرهنگی؛ مطالعه موردی شهر کاشان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 254-288]
  • موسوی، سید ندا بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بین‌المللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]
  • مولایی، محمد مهدی سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]

ن

  • نادری، نادر بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
  • نیازی، لیلا تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
  • ناصری طاهری، عباس مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانه‌های جمعی در جریان‌سازی رسانه‌های اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
  • نزاکتی رضاپور، فرزانه سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]
  • نصراصفهانی، زهرا تطبیق موردی 9 بازی رایانه‌ای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
  • نصراللهی، محمدصادق نشانه‌شناسی فرهنگی-ارتباطی ایموجی‌ها در پیامرسانهای اجتماعی، مورد مطالعة فرهنگ خانواده، فرهنگ جنسی و فرهنگ زبان دست [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 71-105]
  • نظری، علی اشرف رسانه‏ های جدید اجتماعی و نقش آنها در بازنمایی کنش‏‌های جمعی: تحلیل واقع‌بینانه انقلاب مصر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 149-177]
  • نظرپور، محمدتقی مؤلفه‌های مؤثر بر رضایتمندی استفاده‌کنندگان از کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 297-319]
  • نعمتی فر، نصرت اله مطالعه سطح سواد رسانه‌ ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 143-175]
  • نقیب السادات، سیدرضا کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
  • نکویی، سیداحمد نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروه‌های سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
  • نواح، عبدالرضا پیامدهای جامعه‏‌شناختی سواد رسانه‌‏ای بر آگاهی از حقوق شهروندی و دموکراسی‌خواهی [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 203-228]
  • نوری، کرامت تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
  • نوری راد، فاطمه بازتاب همه‎پرسی کردستان عراق در رسانه‎ها؛ تحلیل محتوای سایت‎های خبری بی‎بی‎سی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]
  • نورمحمدی، مرتضی نقش رسانه‌های نوین در حل‌و‌فصل منازعات بین‌المللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]
  • نوروزی، حامد مطالعه مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]
  • نوروزیان ملکی، سعید مؤلفه‌های مؤثر بر رضایتمندی استفاده‌کنندگان از کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 297-319]
  • نوروزپور، محمدرضا دیپلماسی دیجیتال آمریکا در برابر ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 229-258]

و

  • وفایی مهر، رویا بررسی مقابله‌ای راهبردهای تولید کنش‌های‌گفتاریِ موافقت‌کردن و مخالفت کردن در فیس‌بوک (مقایسه فارسی‌زبانان با انگلیسی‌زبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]
  • وهاب پور، پیمان توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 66-108]

ه

  • هاشمی، محمدساجد بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانه‌های برون‌مرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]
  • هاشمی نصرت آباد، تورج نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
  • هیان، داوان عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]
  • همایون، محمدهادی بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانه‌های برون‌مرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]

ی

  • یحیائی، سبحان تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
  • یوسفی، علی آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]