ا

  • اجاق، سیده زهرا تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

  • ایزدخواه، محمد مهدی تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

  • اسحاق‌پور، علیرضا هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]

  • اقبال دوست، محمد حسین راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

  • امیری، مقصود ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

  • انتظاری، علی ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

ب

  • بیچرانلو، عبدالله مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]

  • برکت، محیا مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

پ

  • پورعسکری، مریم فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

ت

  • تربتی، سروناز بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]

ج

  • جهانگرد، زهرا رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

ح

  • حاجی جعفری، مجتبی امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

  • حسین ثابت، فریده رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

د

  • دهداری، طاهره تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

  • دهقان، علیرضا مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

  • دوران، بهناز تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

ر

  • رحیمی، بابک رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • رضایی، محمد فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

  • روشندل اربطانی، طاهر امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]

س

  • سادات، احمد تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • سلطانی فر، محمد جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • سلیمی، حسین تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

  • سلیمی، مریم جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

ش

  • شجاعی، ثاراله تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

  • شجاعی، محمد تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

  • شریعتمدار، آسیه شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]

  • شکرخواه، یونس جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

ص

  • صادقی، جواد رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • صالحی، مصطفی هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]

  • صلواتیان، سیاوش راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

ط

  • طباطبایی، سیدمحمد تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

ع

  • عاملی، سعیدرضا امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

  • عبداللهیان، حمید هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]

  • عبداللهی نژاد، علیرضا رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • علی آبادی، خدیجه تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]

  • علی حسینی، زهره رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • علی عسکری، عبدالعلی راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

ف

  • فتوحی کندلجی، المیرا نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]

  • فروزان، حامد کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

ق

  • قاسمی نژاد، ابوذر رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

ک

  • کیاء، علی اصغر نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]

  • کرمی، محمد تقی بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

  • کرمانی، حسین رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • کلانتری، سالار نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

م

  • محبی، نجیبه مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

  • محمّدی، مصطفی نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]

  • محمدپور، محمد نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

  • محمد زاده، زهرا بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

  • مرادی، شیوا بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]

  • مرتجی، نجمه سادات ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]

  • میرزایی موسوی، سید رسول تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

  • مشکینی، محمد مهدی رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • مظفری، افسانه جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • معتمدی، عبدالله رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

  • موحدیان، احسان تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

ن

  • نادری، نادر بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]

  • نیازی، لیلا تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]

  • نقیب السادات، سیدرضا کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

  • نوری، کرامت تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

ه

  • هاشمی نصرت آباد، تورج نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

ی

  • یحیائی، سبحان تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

login