آ
-
آگاهی
تاثیر برنامه آموزش سواد رسانهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانشآموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
-
آموزش الکترونیک
نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
-
آموزش سواد رسانه ای
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
-
آموزش سواد رسانهای
تاثیر برنامه آموزش سواد رسانهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانشآموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
ا
-
ایالات متحده آمریکا
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
-
اتنوگرافی مجازی
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
-
ایدئولوژی
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
-
ارتباطات
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
-
ارتباط نگاه محور
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
-
ارتقای سطح آگاهی
نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
-
استیکر
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
-
الگوی رفتار اشتراک دانش
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
-
امکانات
شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
-
ایموجی
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
-
انتخابات
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
-
اینترنت
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
-
اندازهگیری ویژگیهای هوموفیلی
هوموفیلی در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
-
اینستاگرام
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
اینستاگرام
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
انسجام خانواده
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
ب
-
بازاریابی عصبی
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
-
بازاریابی محتوایی
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
-
بازنمایی
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
-
بازی های رایانه ای
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
-
برون گرایی
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
پ
-
پتانسیل وابسته به رویداد
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
-
پخش فراگیر
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
-
پرخاشگری
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
-
پهنباند
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
-
پویانمایی
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
ت
-
تحلیل سبک زبانی
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
-
تحلیل نخبگی
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
-
تربیت
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
-
تعامل
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
تلفن همراه هوشمند
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
تلگرام
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
تلگرام
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
-
تلگرام
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
تلویزیون
مهمترین روشهای جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهوارهای سرگرمیمحور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]
-
تلویزیون
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
تلویزیون
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
ج
-
جامعه اسلامی
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
-
جامعه نمایش
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
د
-
داده های بزرگ
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
دانشجویان
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
دانشجویان کارآفرینی
بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
دیپلماسی عمومی
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
-
دیتاژورنالیسم
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
دیجیکالا
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
ر
-
رسانه های اجتماعی
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
رسانههای اجتماعی
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
رسانههای اجتماعی
نگرش گردشگران به نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
-
رسانه های آنلاین
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
رسانههای نوین
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
-
رفتار رأیدهی
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
-
روزنامه نگاری دقیق
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
روزنامه نگاری مبتنی بر داده
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
روش تحقیق آمیخته اکتشافی
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
ز
-
زن دوم
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
س
-
سایبر دیپلماسی
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
-
سایتهای شبکه اجتماعی
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
-
سبک دلبستگی
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
-
سرگرمی محور
مهمترین روشهای جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهوارهای سرگرمیمحور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]
-
سلامت
نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
-
سینما
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
-
سوژه لکانی
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
ش
-
شبکه اجتماعی تخصصی
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
-
شبکه های اجتماعی
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
هوموفیلی در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
-
شبکۀ ماهوارهای
مهمترین روشهای جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهوارهای سرگرمیمحور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]
-
شکاف دیجیتالی
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
ص
-
صدای آمریکا
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
-
صنعت گردشگری
نگرش گردشگران به نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
ط
-
طرحواره
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
ع
-
عکسالعمل مغز
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
-
عملکرد چهره
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
ف
-
فانتزی
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
-
فرآیند برنامهریزی سفر
نگرش گردشگران به نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
-
فیسبوک
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
فیس بوک
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
-
فیسبوک
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
-
فیسبوک
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
فیسبوک
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
-
فضای مجازی
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
-
فضای مجازی
شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تاثیر برنامه آموزش سواد رسانهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانشآموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
ق
-
قصد کارآفرینانه
بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
ک
-
کاراکتر
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
-
کاربران اینترنتی
نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
-
کارورزی
شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
-
کانال العالم
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
کنش ارتباطی
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
-
کودکان
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
گ
-
گشودگی به تجربه
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
-
گفتمان هیستریک
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
م
-
متخصصان
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
-
محتوای کاربرساز
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
-
مخاطب
مهمترین روشهای جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهوارهای سرگرمیمحور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]
-
مخاطبان
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
مخاطبشناسی
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
-
مدیریت تأثیر
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
-
مشارکت سیاسی
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
مصرف رسانهای
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
-
مصرف رسانههای نوین
بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
-
موانع
شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
ن
-
نشانه شناسی
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
-
نشانهشناسی
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
-
نظرات کاربرساز
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
-
نظریه دادهبنیاد
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
-
نگرش به خشونت
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
و
-
وایبر
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
-
وظیفه شناسی
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
ه
-
هویت حرفه ای
شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
-
هوش هیجانی
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
-
هوموفیلی
هوموفیلی در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]