آ

  • آگاهی تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]

  • آموزش الکترونیک نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]

  • آموزش سواد رسانه ای تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

  • آموزش سواد رسانه‌ای تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]

ا

  • ایالات متحده آمریکا تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

  • اتنوگرافی مجازی فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

  • ایدئولوژی بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

  • ارتباطات کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

  • ارتباط نگاه محور بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]

  • ارتقای سطح آگاهی نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]

  • استیکر مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

  • الگوی رفتار اشتراک دانش ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

  • امکانات شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]

  • ایموجی مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

  • انتخابات فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

  • اینترنت تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

  • اندازه‌گیری ویژگی‌های هوموفیلی هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]

  • اینستاگرام رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • اینستاگرام رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • انسجام خانواده رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

ب

  • بازاریابی عصبی تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

  • بازاریابی محتوایی امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

  • بازنمایی بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

  • بازی های رایانه ای تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

  • برون گرایی نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

پ

  • پتانسیل وابسته به رویداد تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

  • پخش فراگیر راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

  • پرخاشگری تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

  • پهن‌باند راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

  • پویانمایی تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

ت

  • تحلیل سبک زبانی تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

  • تحلیل نخبگی کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

  • تربیت کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

  • تعامل تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • تلفن همراه هوشمند رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • تلگرام رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • تلگرام تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

  • تلگرام رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • تلویزیون مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]

  • تلویزیون تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • تلویزیون راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

ج

  • جامعه اسلامی کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

  • جامعه نمایش مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

د

  • داده های بزرگ جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • دانشجویان رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • دانشجویان کارآفرینی بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]

  • دانشگاه علامه طباطبائی رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • دیپلماسی عمومی تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

  • دیتاژورنالیسم جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • دیجی‌کالا امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

ر

  • رسانه های اجتماعی رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

  • رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • رسانه‌های اجتماعی نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]

  • رسانه های آنلاین جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • رسانه‌های نوین راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

  • رفتار رأی‌دهی فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

  • روزنامه نگاری دقیق جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • روزنامه نگاری مبتنی بر داده جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامه‌نگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاه‌های روزنامه‌نگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]

  • روش تحقیق آمیخته اکتشافی ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

ز

  • زن دوم بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

س

  • سایبر دیپلماسی تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

  • سایت‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

  • سبک دلبستگی رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

  • سرگرمی محور مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]

  • سلامت نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]

  • سینما بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

  • سوژه لکانی بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]

ش

  • شبکه اجتماعی تخصصی ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

  • شبکه های اجتماعی تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • شبکه های اجتماعی مجازی نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]

  • شبکۀ ماهواره‌ای مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]

  • شکاف دیجیتالی رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]

ص

  • صدای آمریکا تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]

  • صنعت گردشگری نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]

ط

  • طرحواره کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]

ع

  • عکس‌العمل مغز تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

  • عملکرد چهره تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

ف

  • فانتزی بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]

  • فرآیند برنامه‌ریزی سفر نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]

  • فیسبوک تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • فیس بوک رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

  • فیس‌بوک فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]

  • فیس‌بوک رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • فیس‌بوک بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]

  • فضای مجازی ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

  • فضای مجازی شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تاثیر برنامه آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]

ق

  • قصد کارآفرینانه بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]

ک

  • کاراکتر تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

  • کاربران اینترنتی نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]

  • کارورزی شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]

  • کانال العالم تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • کنش ارتباطی تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

  • کودکان تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

گ

  • گشودگی به تجربه نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

  • گفتمان هیستریک بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]

م

  • متخصصان ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]

  • محتوای کاربرساز امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

  • مخاطب مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]

  • مخاطبان تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]

  • مخاطب‌شناسی تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]

  • مدیریت تأثیر تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]

  • مشارکت سیاسی رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]

  • مصرف رسانه‌ای راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]

  • مصرف رسانه‌های نوین بررسی تأثیر مصرف رسانه‌های نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]

  • موانع شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]

ن

  • نشانه شناسی مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

  • نشانه‌شناسی بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]

  • نظرات کاربرساز امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

  • نظریه داده‌بنیاد امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]

  • نگرش به خشونت تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازی‌های رایانه‌ای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]

و

  • وایبر مطالعه استیکرهای وایبر و نشانه‌شناسی ایدئولوژی‌های آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]

  • وظیفه شناسی نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]

ه

  • هویت حرفه ای شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفه‌ای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]

  • هوش هیجانی رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]

  • هوموفیلی هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]

login