آ
-
آزادی انتشار
اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاههای اطلاعرسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
-
آزادی بیان
اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاههای اطلاعرسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
-
آموزش
تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
-
آموزش از راه دور
آموزش سواد رسانهای در فضای مجازی (مقایسه وبسایت مدیااسمارتس کانادا و وبسایت سواد رسانهای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
-
آموزش سواد رسانهای
آموزش سواد رسانهای در فضای مجازی (مقایسه وبسایت مدیااسمارتس کانادا و وبسایت سواد رسانهای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
-
آیندهپژوهی
سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
-
آیندهنگاری راهبردی (لا پراسپکتیو)
سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
ا
-
اجرا
گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]
-
ارزشیابی پیام
مطالعه مقایسهای سواد رسانهای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]
-
اقتصاد مقاومتی
تعامل رسانههای جمعی و فناوریهای نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
-
العالم
مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرستیوی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
-
الگوی مصرف
رابطه مصرف رسانهای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
-
انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران
نقش نرمافزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]
-
اینترنت
آموزش سواد رسانهای در فضای مجازی (مقایسه وبسایت مدیااسمارتس کانادا و وبسایت سواد رسانهای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
-
اینستاگرام
گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]
-
انگیزش
تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
ب
-
بازی رایانه ای
تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
-
بازی رایانهای
رهیافتی به سواد بازیهای رایانهای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
-
بازی عفو
رهیافتی به سواد بازیهای رایانهای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
-
بازنمایی
تعامل رسانههای جمعی و فناوریهای نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
-
بازنمایی رسانه ای
بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانههای برونمرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]
-
بازنمود
گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]
-
بحران اکراین
جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
-
بدن رسانه ای
گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]
-
برنامه های کاربردی
تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامههای پیامرسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
-
بیگانگی جمعی
آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]
پ
-
پرستیوی
مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرستیوی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
-
پرسشنامه کلر
تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]
-
پساتلویزیون
پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]
ت
-
تبلیغات
نقش نرمافزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]
-
تحلیل اثرات متقابل
سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
-
تحلیل شبکة ابرپیوند
تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاههای فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
-
تحلیل شبکههای اجتماعی
تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاههای فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
-
تحلیل محتوای کیفی
بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانههای برونمرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]
-
تحلیل مضمونی
عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهوارهای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]
-
تراکم ارتباط چهره به چهره
آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]
-
تراکم ارتباط مجازی
آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]
-
ترکیب پیام های مختلف
مطالعه مقایسهای سواد رسانهای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]
-
تروریسم رسانه ای در شبکه های اجتماعی
مزیتها و کارکردهای شبکههای اجتماعی برای گروههای تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیسبوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
-
تعهد زناشویی
مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریالهای فارسیزبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]
-
تلفن همراه
تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامههای پیامرسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
-
تلویزیون
پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]
-
توانمندسازی
نقش رسانههای نوین در حلوفصل منازعات بینالمللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]
-
توییتر
مزیتها و کارکردهای شبکههای اجتماعی برای گروههای تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیسبوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
ج
-
جامعه مدنی
عضویت در شبکههای اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]
-
جوانان
عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهوارهای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]
چ
-
چارچوب سازی
جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
ح
-
حقیقی
تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
-
حقوق اینترنت
اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاههای اطلاعرسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
خ
-
خلاصه سازی پیام
مطالعه مقایسهای سواد رسانهای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]
د
-
دانشجو
رابطه مصرف رسانهای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
-
دانشگاه آزاد واحد اردبیل
رابطه مصرف رسانهای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
ر
-
راشاتودی
جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
-
راهبرد
بررسی مقابلهای راهبردهای تولید کنشهایگفتاریِ موافقتکردن و مخالفت کردن در فیسبوک (مقایسه فارسیزبانان با انگلیسیزبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]
-
رسانه های جمعی
تعامل رسانههای جمعی و فناوریهای نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
-
رسانههای نوین
نقش رسانههای نوین در حلوفصل منازعات بینالمللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]
-
رضایت جنسی
مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریالهای فارسیزبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]
ز
-
زبان و ادبیات فارسی
تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامههای پیامرسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
س
-
سایت های خبری
اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاههای اطلاعرسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
-
سیاستهای جدید
نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر مصرفگرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]
-
سی ان ان
جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
-
سبک زندگی
رابطه مصرف رسانهای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
-
سریالهای فارسی زبان ماهواره
مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریالهای فارسیزبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]
-
سیستم توصیهگر
شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیهگر با رویکرد شبکههای اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]
-
سلامت
شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیهگر با رویکرد شبکههای اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]
-
سلبریتی ها
تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
-
سناریوسازی
سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
-
سناریوهای فضای مجازی ایران
سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]
-
سواد بازی رایانهای
رهیافتی به سواد بازیهای رایانهای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
-
سواد رسانهای
آموزش سواد رسانهای در فضای مجازی (مقایسه وبسایت مدیااسمارتس کانادا و وبسایت سواد رسانهای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
-
سواد رسانهای
رهیافتی به سواد بازیهای رایانهای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
ش
-
شبکه اجتماعی «تلگرام»
نقش نرمافزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]
-
شبکه اجتماعی تلگرام
تعامل رسانههای جمعی و فناوریهای نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
-
شبکه اطلاعاتی ناهمگون
شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیهگر با رویکرد شبکههای اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]
-
شبکه خبر
مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرستیوی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
-
شبکه ملی اطلاعات
بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانههای برونمرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]
-
شبکه منوتو
عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهوارهای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]
-
شبکه های اجتماعی
آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]
-
شبکههای اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر مصرفگرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
-
شبکههای ماهوارهای
عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهوارهای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]
-
شدت ارتباط چهره به چهره
آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]
-
شهر شهرکرد
بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
ص
-
صداوسیما
پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]
-
صفحة فیلترینگ
تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاههای فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
-
صلحسازی
نقش رسانههای نوین در حلوفصل منازعات بینالمللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]
ع
-
عرصه عمومی غیرمجازی
عضویت در شبکههای اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]
-
عکس خبری
مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرستیوی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
-
عوامل جامعهشناختی
بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
ف
-
فراتحلیل
تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]
-
فیس بوک
بررسی مقابلهای راهبردهای تولید کنشهایگفتاریِ موافقتکردن و مخالفت کردن در فیسبوک (مقایسه فارسیزبانان با انگلیسیزبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]
-
فیس بوک
مزیتها و کارکردهای شبکههای اجتماعی برای گروههای تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیسبوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
-
فضای مجازی
آموزش سواد رسانهای در فضای مجازی (مقایسه وبسایت مدیااسمارتس کانادا و وبسایت سواد رسانهای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]
-
فضای مجازی
تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامههای پیامرسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
-
فضای مجازی
تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]
-
فیلترینگ
اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاههای اطلاعرسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]
-
فناوری های نوین ارتباطی
تعامل رسانههای جمعی و فناوریهای نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]
-
فوتوژورنالیسم
مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرستیوی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]
ک
-
کریمه
جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]
-
کمّی کردن شهرت
تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
-
کنش گفتاری
بررسی مقابلهای راهبردهای تولید کنشهایگفتاریِ موافقتکردن و مخالفت کردن در فیسبوک (مقایسه فارسیزبانان با انگلیسیزبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]
گ
-
گرایش
بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
-
گروه داعش
مزیتها و کارکردهای شبکههای اجتماعی برای گروههای تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیسبوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]
-
گوگل
تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
م
-
مجاری ارتباطی
نقش رسانههای نوین در حلوفصل منازعات بینالمللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]
-
مجازی
تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
-
مدل اسناد جایگزین
تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاههای فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
-
مصرف رسانه ای
رابطه مصرف رسانهای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]
-
مصرفگرایی سیاسی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر مصرفگرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]
-
مفهوم رسانه
رهیافتی به سواد بازیهای رایانهای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]
-
منظورشناسی
بررسی مقابلهای راهبردهای تولید کنشهایگفتاریِ موافقتکردن و مخالفت کردن در فیسبوک (مقایسه فارسیزبانان با انگلیسیزبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]
ن
-
نظریه کاشت
تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]
-
نوجوانان
بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکههای اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]
-
نوشتار فارسی
تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامههای پیامرسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]
و
-
واژگان کلیدی: شبکههای اجتماعی مجازی
عضویت در شبکههای اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاههای دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]
-
وبسنجی
تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاههای فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]
ه
-
همگرایی رسانه ای
پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]
-
هویت
تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]
ی
-
یادگیری
تأثیر بازیهای رایانهای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]