آ

  • آزادی انتشار اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]

  • آزادی بیان اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]

  • آموزش تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]

  • آموزش از راه دور آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]

  • آموزش سواد رسانه‌ای آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]

  • آینده‌پژوهی سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]

  • آینده‌نگاری راهبردی (لا پراسپکتیو) سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]

ا

  • اجرا گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]

  • ارزشیابی پیام مطالعه مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]

  • اقتصاد مقاومتی تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]

  • العالم مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]

  • الگوی مصرف رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]

  • انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]

  • اینترنت آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]

  • اینستاگرام گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]

  • انگیزش تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]

ب

  • بازی رایانه ای تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]

  • بازی رایانه‌ای رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]

  • بازی عفو رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]

  • بازنمایی تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]

  • بازنمایی رسانه ای بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانه‌های برون‌مرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]

  • بازنمود گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]

  • بحران اکراین جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]

  • بدن رسانه ای گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 265-310]

  • برنامه های کاربردی تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]

  • بیگانگی جمعی آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]

پ

  • پرس‌تی‌وی مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]

  • پرسشنامه کلر تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]

  • پساتلویزیون پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]

ت

  • تبلیغات نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]

  • تحلیل اثرات متقابل سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]

  • تحلیل شبکة ابرپیوند تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]

  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]

  • تحلیل محتوای کیفی بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانه‌های برون‌مرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]

  • تحلیل مضمونی عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]

  • تراکم ارتباط چهره به چهره آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]

  • تراکم ارتباط مجازی آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]

  • ترکیب پیام های مختلف مطالعه مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]

  • تروریسم رسانه ای در شبکه های اجتماعی مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]

  • تعهد زناشویی مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]

  • تلفن همراه تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]

  • تلویزیون پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]

  • توانمندسازی نقش رسانه‌های نوین در حل‌و‌فصل منازعات بین‌المللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]

  • توییتر مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]

ج

  • جامعه مدنی عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]

  • جوانان عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]

چ

  • چارچوب سازی جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]

ح

  • حقیقی تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]

  • حقوق اینترنت اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]

خ

  • خلاصه سازی پیام مطالعه مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشگاه علمی –کاربردی فرهنگ و هنر تهران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 208-232]

د

  • دانشجو رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]

  • دانشگاه آزاد واحد اردبیل رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]

ر

  • راشاتودی جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]

  • راهبرد بررسی مقابله‌ای راهبردهای تولید کنش‌های‌گفتاریِ موافقت‌کردن و مخالفت کردن در فیس‌بوک (مقایسه فارسی‌زبانان با انگلیسی‌زبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]

  • رسانه های جمعی تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]

  • رسانه‌های نوین نقش رسانه‌های نوین در حل‌و‌فصل منازعات بین‌المللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]

  • رضایت جنسی مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]

ز

  • زبان و ادبیات فارسی تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]

س

  • سایت های خبری اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]

  • سیاست‌های جدید نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]

  • سی ان ان جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]

  • سبک زندگی رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]

  • سریال‌های فارسی زبان ماهواره مقایسه تعهد زناشویی و رضایت جنسی در زنان متأهل تماشاگر و غیرتماشاگر سریال‌های فارسی‌زبان ماهواره [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 68-85]

  • سیستم توصیه‎گر شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیه‌گر با رویکرد شبکه‌های اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]

  • سلامت شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیه‌گر با رویکرد شبکه‌های اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]

  • سلبریتی ها تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]

  • سناریوسازی سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]

  • سناریوهای فضای مجازی ایران سناریوهای مسائل فضای مجازی ایران در سال ۱۳۹۵ [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 77-117]

  • سواد بازی رایانه‌ای رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]

  • سواد رسانه‌ای آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]

  • سواد رسانه‌ای رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]

ش

  • شبکه اجتماعی «تلگرام» نقش نرم‌افزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-42]

  • شبکه اجتماعی تلگرام تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]

  • شبکه اطلاعاتی ناهمگون شبکه اجتماعی سلامت: یک سیستم توصیه‌گر با رویکرد شبکه‌های اطلاعاتی ناهمگون [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 167-206]

  • شبکه خبر مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]

  • شبکه ملی اطلاعات بازنمایی «شبکه ملی اطلاعات» در رسانه‌های برون‌مرزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 120-161]

  • شبکه من‌وتو عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]

  • شبکه های اجتماعی آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]

  • شبکه‌های اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]

  • شبکه‌های ماهواره‌ای عوامل مؤثر بر تماشای شبکه ماهواره‌ای «من و تو» توسط جوانان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 31-65]

  • شدت ارتباط چهره به چهره آثار ارتباطات مجازی بر بیگانگی جمعی (مورد مطالعه: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 195-219]

  • شهر شهرکرد بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]

ص

  • صداوسیما پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]

  • صفحة فیلترینگ تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]

  • صلح‌سازی نقش رسانه‌های نوین در حل‌و‌فصل منازعات بین‌المللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]

ع

  • عرصه عمومی غیرمجازی عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]

  • عکس خبری مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]

  • عوامل جامعه‌شناختی بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]

ف

  • فراتحلیل تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]

  • فیس بوک بررسی مقابله‌ای راهبردهای تولید کنش‌های‌گفتاریِ موافقت‌کردن و مخالفت کردن در فیس‌بوک (مقایسه فارسی‌زبانان با انگلیسی‌زبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]

  • فیس بوک مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]

  • فضای مجازی آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (مقایسه وب‌سایت مدیااسمارتس کانادا و وب‌سایت سواد رسانه‌ای ایران) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 31-76]

  • فضای مجازی تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]

  • فضای مجازی تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]

  • فیلترینگ اصول پالایش (فیلترینگ) پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 164-194]

  • فناوری های نوین ارتباطی تعامل رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی (بازنمایی اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 212-263]

  • فوتوژورنالیسم مقایسه کاربرد عکس و متن اخبار در وبگاه شبکه های خبر، العالم و پرس‌تی‌وی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 96-136]

ک

  • کریمه جنگ رسانه در بحران اکراین: چارچوب سازیِ تحولات سیاسی اکراین و کریمه (2013-2015) در شبکه های خبری سی ان ان (CNN) و راشاتودی (RT) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 142-171]

  • کمّی کردن شهرت تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]

  • کنش گفتاری بررسی مقابله‌ای راهبردهای تولید کنش‌های‌گفتاریِ موافقت‌کردن و مخالفت کردن در فیس‌بوک (مقایسه فارسی‌زبانان با انگلیسی‌زبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]

گ

  • گرایش بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]

  • گروه داعش مزیت‌ها و کارکردهای شبکه‌های اجتماعی برای گروه‌های تروریستی (مطالعه موردی: استفاده گروه داعش از توییتر و فیس‌بوک) [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-30]

  • گوگل تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]

م

  • مجاری ارتباطی نقش رسانه‌های نوین در حل‌و‌فصل منازعات بین‌المللی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 61-94]

  • مجازی تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]

  • مدل اسناد جایگزین تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]

  • مصرف رسانه ای رابطه مصرف رسانه‌ای با تغییر سبک زندگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 221-255]

  • مصرف‌گرایی سیاسی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر مصرف‌گرایی سیاسی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 34-59]

  • مفهوم رسانه رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه‌ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 225-264]

  • منظورشناسی بررسی مقابله‌ای راهبردهای تولید کنش‌های‌گفتاریِ موافقت‌کردن و مخالفت کردن در فیس‌بوک (مقایسه فارسی‌زبانان با انگلیسی‌زبانان) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 137-166]

ن

  • نظریه کاشت تفاوت شهرت حقیقی و مجازی و نقش رسانه ها در میزان شناخته شدگی افراد [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-141]

  • نوجوانان بررسی جامعه شناختی عوامل مرتبط با گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر شهر شهرکرد) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 172-211]

  • نوشتار فارسی تغییرات نوشتاری زبان فارسی در گفتگوی کاربران برنامه‌های پیام‌رسانی تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 169-194]

و

  • واژگان کلیدی: شبکه‌های اجتماعی مجازی عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی و فعالیت در عرصه عمومی غیرمجازی (با تأکید بر دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران) [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 89-112]

  • وب‌سنجی تحلیل شبکه ابرپیوند پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی ایران در فضای مجازی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-33]

ه

  • همگرایی رسانه ای پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 43-88]

  • هویت تـأثیر فضای مـجازی بر هویت ملی و قومی در ایران [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 88-110]

ی

  • یادگیری تأثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری و انگیزش دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 195-223]

login