ا
-
ایالات متحده آمریکا
سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیسبوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
-
ارتباطات سلامت
تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
-
ارتباطات علمی
نقش رسانههای اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]
-
استانداردهای طراحی بازی های رایانه ای
تطبیق موردی 9 بازی رایانهای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازیهای رایانهای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
-
استفاده از اینترنت
بررسی نقش استفاده از اینترنت در میزان بروز عادات و خصلت های منفی فرهنگی؛ مطالعه موردی شهر کاشان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 254-288]
-
استفاده و خشنودی
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
-
اصول طراحی بازیهای رایانه ای
تطبیق موردی 9 بازی رایانهای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازیهای رایانهای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
-
اطلاعات سلامت محور
تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
-
اعضای هیات علمی
نقش رسانههای اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]
-
القاعده
نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروههای سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
-
الگوی کاربری
سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاههای علامهطباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]
-
امنیت هستی شناختی
توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 66-108]
-
انتخابات
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
-
انتخابات ریاست جمهوری
سیاست رسانهای شده؛ نمونه پژوهی مقایسهای جو لوله کش و میرزاآقا [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 63-105]
-
اینترنت
مردم، رسانههای جریان اصلی و مصرف رسانههای نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانهای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
-
اینترنت
سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیسبوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
-
اینترنت
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
-
اینترنت
تاثیر سبکهای فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 301-333]
-
اینستاگرام
«خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبالکنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
-
اینستاگرام
بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]
-
انقلاب مصر
رسانه های جدید اجتماعی و نقش آنها در بازنمایی کنشهای جمعی: تحلیل واقعبینانه انقلاب مصر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 149-177]
-
انگارهسازی
بازتاب همهپرسی کردستان عراق در رسانهها؛ تحلیل محتوای سایتهای خبری بیبیسی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]
ب
-
بازی رایانه ای
بازیهای رایانهای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
-
بازنمایی
بازیهای رایانهای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
-
بازیهای رایانه ای
تطبیق موردی 9 بازی رایانهای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازیهای رایانهای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
-
بازیهای رایانه ای آموزشی
تطبیق موردی 9 بازی رایانهای آموزشی با اصول و استانداردهای عمومی طراحی بازیهای رایانهای آموزشی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 287-321]
-
بیپتونز
توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوریهای رسانهای در کسبوکارهای ایران (مطالعه موردی: وبسایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]
-
بیماران دیالیزی
سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]
پ
-
پایش کیفیت
سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]
-
پیامدها
پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
-
پوشش خبری
بازتاب همهپرسی کردستان عراق در رسانهها؛ تحلیل محتوای سایتهای خبری بیبیسی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]
ت
-
تاریخ
تحلیل مکانیسم قدرت حاکمیتمند در آثار سیامک فیلیزاده بر اساس آرای فوکو (مطالعه موردی: نمایشگاه اندر گراند) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 217-258]
-
تحلیل محتوا
بازتاب همهپرسی کردستان عراق در رسانهها؛ تحلیل محتوای سایتهای خبری بیبیسی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]
-
تحلیل محتوا
کاربرد رسانههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بینالمللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
-
تحلیل مضمون
پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
-
تحلیل مضمونی
عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیونهای ماهوارهای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
-
ترک سیگار
تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
-
تصویر
بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]
-
تغییر در سبک زندگی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
-
تکنولوژیهای نوین ارتباطی
اینترنت، خانواده شبکه ای و زمان خانواده؛ تأثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر روابط خانوادگی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 33-65]
-
تلفن همراه
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
-
تلویزیونهای ماهوارهای
عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیونهای ماهوارهای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
-
توزیع دیجیتال موسیقی
توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوریهای رسانهای در کسبوکارهای ایران (مطالعه موردی: وبسایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]
-
توئیپلماسی
توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 66-108]
-
توئیتر
توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 66-108]
ج
-
جامعهشناسی فرهنگی
سیاست رسانهای شده؛ نمونه پژوهی مقایسهای جو لوله کش و میرزاآقا [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 63-105]
-
جذابیت
عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیونهای ماهوارهای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
-
جریانسازی خبری
مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
-
جمع گرایی
تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]
-
جنبشهای اجتماعی
رسانه های جدید اجتماعی و نقش آنها در بازنمایی کنشهای جمعی: تحلیل واقعبینانه انقلاب مصر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 149-177]
-
جوانان
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
-
جوانان
بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
-
جو لولهکش
سیاست رسانهای شده؛ نمونه پژوهی مقایسهای جو لوله کش و میرزاآقا [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 63-105]
چ
-
چارچوب معنایی
بازتاب همهپرسی کردستان عراق در رسانهها؛ تحلیل محتوای سایتهای خبری بیبیسی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]
ح
-
حوزه عمومی
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
خ
-
خانواده
واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
-
خانواده شبکهای
اینترنت، خانواده شبکه ای و زمان خانواده؛ تأثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر روابط خانوادگی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 33-65]
-
خاورمیانه
نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروههای سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
-
خبر تلویزیونی
مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
-
خبرگزاری
مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
-
خشونت کلامی
«خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبالکنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
-
خلاقیت
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
د
-
داعش
نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروههای سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
-
داعشیسم ذهنی
نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروههای سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
-
دانش آموزان
نقش سواد رسانه ای والدین و هویت اجتماعی بر مصرف رسانه ای دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 290-316]
-
دانشآموزان
تاثیر سبکهای فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 301-333]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
نقش رسانههای اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]
-
دیپلماسی عمومی
سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیسبوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
-
دستگاههای دیجیتال همراه
سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاههای علامهطباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]
-
دنبالکنندگان
«خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبالکنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
ر
-
رامسر
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
-
رپ فارسی
بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]
-
رژیم رپ فارسی
بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]
-
رسانه
تاثیر توییتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاههای هشت کلانشهر ایران [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 215-258]
-
رسانه
نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروههای سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
-
رسانه اجتماعی
مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
-
رسانه اجتماعی تلگرام
مطالعه سطح سواد رسانه ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 143-175]
-
رسانه های اجتماعی
مطالعه سطح سواد رسانه ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 143-175]
-
رسانههای اجتماعی
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
-
رسانههای اجتماعی
کاربرد رسانههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بینالمللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
-
رسانههای اجتماعی
نقش رسانههای اجتماعی در ارتباطات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 322-351]
-
رسانههای اجتماعی
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
-
رسانههای برخط
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
-
رسانههای جریان اصلی
مردم، رسانههای جریان اصلی و مصرف رسانههای نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانهای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
-
رسانههای جمعی
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
-
رسانههای نوین
مردم، رسانههای جریان اصلی و مصرف رسانههای نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانهای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
-
روابط خانوادگی
اینترنت، خانواده شبکه ای و زمان خانواده؛ تأثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر روابط خانوادگی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 33-65]
-
روایت امن سیاست خارجی ایران
توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 66-108]
-
روزنامه
مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
-
روش دلفی
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 181-214]
ز
-
زیست مجازی
پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
-
زمان خانواده
اینترنت، خانواده شبکه ای و زمان خانواده؛ تأثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر روابط خانوادگی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 33-65]
-
زنان
بازیهای رایانهای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
س
-
سایبر دیپلماسی
سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیسبوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
-
سایتهای حوزه بهداشت و سلامت
تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
-
سیاست رسانهای شده
سیاست رسانهای شده؛ نمونه پژوهی مقایسهای جو لوله کش و میرزاآقا [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 63-105]
-
سبک زندگی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
-
سبک زندگی موبیتال
سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاههای علامهطباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]
-
سبکهای فرزندپروری
تاثیر سبکهای فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 301-333]
-
سلامت همراه
سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]
-
سلطنت ناصرالدین شاه
تحلیل مکانیسم قدرت حاکمیتمند در آثار سیامک فیلیزاده بر اساس آرای فوکو (مطالعه موردی: نمایشگاه اندر گراند) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 217-258]
-
سینما
غربیزدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوههای اندیشیدن، نظریهپردازی و فیلمسازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
-
سواد رسانه ای
نقش سواد رسانه ای والدین و هویت اجتماعی بر مصرف رسانه ای دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 290-316]
-
سواد رسانهای
غربیزدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوههای اندیشیدن، نظریهپردازی و فیلمسازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
-
سواد رسانهای
مطالعه سطح سواد رسانه ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 143-175]
ش
-
شبکه اجتماعی
تاثیر توییتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاههای هشت کلانشهر ایران [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 215-258]
-
شبکه های اجتماعی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
-
شبکههای اجتماعی
مردم، رسانههای جریان اصلی و مصرف رسانههای نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانهای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر درسبک زندگی جوانان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 259-292]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]
ص
-
صنعت گردشگری
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
-
صنعت موسیقی
توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوریهای رسانهای در کسبوکارهای ایران (مطالعه موردی: وبسایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]
ط
-
طراحی
سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]
ع
-
عادات و خصلت های منفی
بررسی نقش استفاده از اینترنت در میزان بروز عادات و خصلت های منفی فرهنگی؛ مطالعه موردی شهر کاشان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 254-288]
-
عاملیت
واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
-
عباس کیارستمی
غربیزدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوههای اندیشیدن، نظریهپردازی و فیلمسازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
-
عرضهکنندگان خدمات گردشگری مقصد
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
-
عضویت
بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
غ
-
غرب
غربیزدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوههای اندیشیدن، نظریهپردازی و فیلمسازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
-
غربیزدایی مطالعات فیلم
غربیزدایی سینما؛ لزوم بازاندیشی در شیوههای اندیشیدن، نظریهپردازی و فیلمسازی غیرغربی (با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی)* [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-148]
ف
-
فردگرایی
تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]
-
فردگرایی شبکه ای
تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]
-
فرهنگ
تاثیر توییتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاههای هشت کلانشهر ایران [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 215-258]
-
فرهنگ
بررسی نقش استفاده از اینترنت در میزان بروز عادات و خصلت های منفی فرهنگی؛ مطالعه موردی شهر کاشان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 254-288]
-
فرهنگ سیاسی
تاثیر توییتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاههای هشت کلانشهر ایران [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 215-258]
-
فیس بوک
سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیسبوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
-
فیسبوک
تاثیر توییتر و فیس بوک بر فرهنگ سیاسی استادان دانشگاههای هشت کلانشهر ایران [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 215-258]
-
فضای مجازی
«خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبالکنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
-
فضای مجازی
پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
-
فنآوریهای ارتباطی و اطلاعاتی
واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
-
فناوریهای اطلاعاتی- ارتباطی نوین
رسانه های جدید اجتماعی و نقش آنها در بازنمایی کنشهای جمعی: تحلیل واقعبینانه انقلاب مصر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 149-177]
ق
-
قدرت حاکمیتمند
تحلیل مکانیسم قدرت حاکمیتمند در آثار سیامک فیلیزاده بر اساس آرای فوکو (مطالعه موردی: نمایشگاه اندر گراند) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 217-258]
ک
-
کاربران ایرانی
پیامدهای زیست مجازی ایرانیان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 75-110]
-
کاربرد
کاربرد رسانههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بینالمللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
-
کاربرد اینترنت
تاثیر سبکهای فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 301-333]
-
کتابخانههای دانشگاهی
کاربرد رسانههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی؛ فرا تحلیل مقالات بینالمللی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 317-365]
-
کردستان عراق
بازتاب همهپرسی کردستان عراق در رسانهها؛ تحلیل محتوای سایتهای خبری بیبیسی،الجزیره، ایرنا و روداوو [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 178-220]
-
کیفیت زندگی
سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 177-216]
-
کلیشههای جنسیتی
بازیهای رایانهای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
-
کنش جمعی
رسانه های جدید اجتماعی و نقش آنها در بازنمایی کنشهای جمعی: تحلیل واقعبینانه انقلاب مصر [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 149-177]
-
کنشگر- شبکه
سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاههای علامهطباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]
گ
-
گروههای سلفی -جهادی
نقش و جایگاه رسانه در راهبردهای گروههای سلفی جهادی و تأثیر آن بر خاورمیانه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 293-325]
م
-
محتوای داستانی
عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیونهای ماهوارهای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
-
محتوای دینی
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
-
محرکهای سیاسی
بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
-
محیط اینترنتی
بررسی نقش استفاده از اینترنت در میزان بروز عادات و خصلت های منفی فرهنگی؛ مطالعه موردی شهر کاشان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 254-288]
-
مخاطب
بصری شدن رپ فارسی در فضای مجازی (مطالعه موردی فضای اینستاگرام) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 107-144]
-
مخاطب فعال
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
-
مرتضی پاشایی
مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانههای جمعی در جریانسازی رسانههای اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 179-216]
-
مردم
مردم، رسانههای جریان اصلی و مصرف رسانههای نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانهای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
-
میرزاآقا
سیاست رسانهای شده؛ نمونه پژوهی مقایسهای جو لوله کش و میرزاآقا [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 63-105]
-
مستند
عوامل مؤثر بر جذابیت محتواهای داستانی و مستند تلویزیونهای ماهوارهای از نگاه جوانان [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 35-72]
-
مصرف رسانه ای
نقش سواد رسانه ای والدین و هویت اجتماعی بر مصرف رسانه ای دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 290-316]
-
مصرف رسانهای
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396) [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 112-142]
-
مطالعات فرهنگی تکنولوژی
سبک زندگی موبیتال در جامعۀ دانشجویی؛ فهم تجربۀ زیستۀ دانشجویان دانشگاههای علامهطباطبائی و صنعتی شریف [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 41-74]
-
مقصد گردشگری
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 235-262]
ن
-
نشانه شناسی
بازیهای رایانهای و بازنمایی زنان؛ تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 221-253]
-
نظام رسانهای ایران
مردم، رسانههای جریان اصلی و مصرف رسانههای نوین؛ پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانهای شهروندان تهرانی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-33]
-
نظریه اقناع
تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
-
نظریه رفتار برنامهریزی شده
تحلیل محتوای سایت های پربازدید ایرانی در حوزه سلامت از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار ( (فروردین– شهریور 139 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 264-299]
-
نگرش کاربران
سایبر دیپلماسی دولت آمریکا؛ تأثیر صفحه فیسبوک وزارت امور خارجه آمریکا بر نگرش کاربران ایرانی نسبت به جامعه ایران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 73-112]
-
نوآوری رسانه ای
توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوریهای رسانهای در کسبوکارهای ایران (مطالعه موردی: وبسایت بیپتونز) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 149-176]
-
نوجوان
واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
-
نوقاجارگرایی
تحلیل مکانیسم قدرت حاکمیتمند در آثار سیامک فیلیزاده بر اساس آرای فوکو (مطالعه موردی: نمایشگاه اندر گراند) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 217-258]
و
-
واژگان کلیدی: فیس بوک
بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
-
والدین
واکاوی مختصات تلفیق عاملیت نوجوانان و فنآوری با توجه به خانگی شدن ICTS [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 145-180]
-
ویژگیهای سیاستمدار
بررسی عوامل مؤثر بر عضویت جوانان در صفحات سیاستمداران در شبکه های اجتماعی (موردمطالعه: عضویت در صفحه فیس بوک وزیر امور خارجه ایران بین ( سال های 92 تا 93 [دوره 4، شماره 16، 1397، صفحه 216-233]
-
ویژگی های شخصیتی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
-
وِلمن
تحلیل فردگرایی در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 1-33]
ه
-
هنر معاصر
تحلیل مکانیسم قدرت حاکمیتمند در آثار سیامک فیلیزاده بر اساس آرای فوکو (مطالعه موردی: نمایشگاه اندر گراند) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 217-258]
-
هنرمندان ایرانی
«خشونت کلامی» در فضای مجازی؛ مطالعۀ موردیِ اظهارنظرهای دنبالکنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-61]
-
هویت اجتماعی
نقش سواد رسانه ای والدین و هویت اجتماعی بر مصرف رسانه ای دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 290-316]
-
هوش شناختی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]
-
هوش هیجانی
رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی در کاربران [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 258-286]