آ

  • آی‌پی‌تی‌وی مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]

  • آزادی بیان درآمدی بر سیاست‌های فیلترینگ سایت‌های اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]

  • آشفتگی جنسیتی حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]

ا

  • ایدئولوژی فرهنگی بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • ارتباطات بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانه‌ها" تا "مطالعات رسانه‌های نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]

  • ارتباطات موبایلی فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]

  • استعاره بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بین‌المللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]

  • اشاعۀ نوآوری‌ها نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]

  • اطلاعات ناقص تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]

  • اعتماد عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]

  • اینترنت درآمدی بر سیاست‌های فیلترینگ سایت‌های اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]

  • اینترنت ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]

  • انگیزه مطالعه مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]

  • انیمیشن مقایسه ساختار روایی انیمیشن‌های و بازی‌های رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]

  • اهلی سازی فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]

ب

  • بازی رایانه‌ای بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • بازنمایی بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]

  • بازنمایی بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • بازی‌های رایانه‌ای مقایسه ساختار روایی انیمیشن‌های و بازی‌های رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]

پ

  • پیام تحلیل محتوای پیام‌های فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]

  • پیام‌های فرهنگی تحلیل محتوای پیام‌های فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]

  • پدیدارشناسی تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]

ت

  • تحلیل ساختاری متن مقایسه ساختار روایی انیمیشن‌های و بازی‌های رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]

  • تحلیل سوات نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

  • تحلیل محتوای کیفی دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]

  • تغییر پوشش محلی نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]

  • تقابل‌های دوجزئی مقایسه ساختار روایی انیمیشن‌های و بازی‌های رایانه ای برگرفته از آنها [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 127-159]

  • تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]

  • تکنولوژی‌های جدید ارتباطی موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

  • تلفن همراه هوشمند فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]

  • تلویزیون پروتکل اینترنتی مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]

  • توانمندی فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]

  • توسعه مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]

ج

  • جهان - محلی شدن موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

  • جوانان فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]

ح

  • حباب فیلتر سبک‌های نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]

  • حریم خصوصی بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]

  • حوزه تعاملی مجازی تحلیل جامعه‌شناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]

  • حوزه عمومی رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]

خ

  • خود زنانه حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]

  • خود‌گشودگی سبک‌های نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]

د

  • دانشجویان ایرانی بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]

  • دیپلماسی رسانه­ای آمریکا دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]

  • دیجیتال شدن نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]

  • دولت یازدهم دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]

ر

  • رسانه بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانه‌ها" تا "مطالعات رسانه‌های نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]

  • رسانه عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]

  • رسانه‌های اجتماعی نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]

  • رسانه‌های نوین بازخوانی ارتباطات در ایران؛ از مفهوم "وسایل ارتباط جمعی" و"رسانه‌ها" تا "مطالعات رسانه‌های نوین" [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 3-27]

  • رسانه‌های نوین مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]

ز

  • زندگی روزمره فرآیند اهلی سازی تکنولوژی رسانه‌ای: تجربه زیسته جوانان ایرانی در پذیرش تلفن همراه هوشمند [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 133-178]

س

  • سایت دانشگاه علامه طباطبائی تحلیل محتوای پیام‌های فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]

  • سایت فارسی صدای آمریکا دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-30]

  • ساختار سازمانی مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]

  • ساختار فضای مجازی تحلیل جامعه‌شناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]

  • سازمان صداوسیما مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی «تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی» در کشورهای جهان و پیشنهاد ساختار مناسب برای سازمان صداوسیما [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 201-232]

  • سیاست‌گذاری‌ رسانه‌ای مطالعه تطبیقی سیاست‌های رسانه‌ای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیون‌های ماهواره‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]

  • سانسور درآمدی بر سیاست‌های فیلترینگ سایت‌های اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]

  • سبک زندگی نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]

  • ستاره ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]

  • سرمایه اجتماعی بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]

  • سرمایه اجتماعی دانشجویان ایرانی بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]

  • سینما ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]

  • سواد رسانه‌ای انتقادی فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

  • شبکه‌های اجتماعی موبایلی سبک‌های نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]

  • شبکه‌های‌ تلویزیونی ماهواره‌ای مطالعه تطبیقی سیاست‌های رسانه‌ای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیون‌های ماهواره‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]

  • شبکه‌های ماهواره‌ای تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

  • شکاف دیجیتال رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]

ص

ع

  • عاملیت فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]

  • عکس ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]

ف

  • فرهنگ تحلیل محتوای پیام‌های فرهنگی سایت دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 161-194]

  • فرهنگ اعتماد تحلیل جامعه‌شناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]

  • فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

  • فیس‌بوک حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]

  • فیس‌‌بوک بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]

  • فضای سایبر فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]

  • فضای مجازی رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]

  • فضای مجازی سبک‌های نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 119-140]

  • فضای مجازی موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

  • فیلترینگ درآمدی بر سیاست‌های فیلترینگ سایت‌های اینترنتی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 141-165]

ق

  • قطبی رویکردهای متعارض درباره تکوین حوزه عمومی در فضای مجازی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 29-68]

ک

  • کلیشه‌های جنسیتی حیات فیس‌بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 97-125]

گ

  • گروه مرجع نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]

  • گروه همسالان نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]

  • گفتمان پهلوی تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

  • گفتمان جمهوری اسلامی ایران تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

  • گفتمان‌های بین­المللی بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بین‌المللی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-85]

ل

  • لاکلا و موفه تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

م

  • محتوای رسانه عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 205-247]

  • محیط تعاملی مجازی تحلیل جامعه‌شناختی فرهنگ اعتماد در فضای مجازی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 247-283]

  • مخاطب ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]

  • مدافعان کربلا بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • مدگرایی نقش تماشای سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در تغییر پوشش محلی زنان کُرد شهر پاوه (مورد مطالعه سریال حریم سلطان) [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 59-97]

  • مردم تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

  • مردم‌نگاری بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]

  • مردم‌نگاری تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]

  • میر مهنا بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • میزان مطالعه مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]

  • مصرف ICT دانشجویان ایرانی بررسی ابعاد و رابطه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات با سرمایه اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 1-42]

  • مصرف رسانه در کشورهای آسیایی مطالعه تطبیقی سیاست‌های رسانه‌ای کشورهای آسیایی در مواجهه با تلویزیون‌های ماهواره‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-58]

  • مطالعه اینترنتی مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 87-117]

  • مقاومت بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • من و تو تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو" [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 125-164]

ن

  • نتنوگرافی تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]

  • نشانه‌شناسی ستارگان سینما و هویت آنلاین:مطالعه نشانه‌شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت(مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 165-200]

  • نشانه‌شناسی بازنمایی ایدئولوژی‌های فرهنگی در بازی‌های رایانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 99-131]

  • نظم و امنیت نقش رسانه‌های اجتماعی در سبک زندگی اعضای کتابخانه‌های عمومی با تحلیل "سوات" (مطالعه موردی: شهر شیراز) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 233-275]

  • نگرش نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]

  • نورآباد لرستان نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 31-55]

و

ه

  • هدفمندی فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 43-76]

  • هرمنوتیک تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 179-203]

  • هواداری موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

  • هویت بازنمایی حریم خصوصی در رسانه‌های اجتماعی: مردم‌نگاری کاربران ایرانی فیس‌بوک [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 69-96]

  • هویت موج کره‌ای در ایران: انگیزه‌ها و آثار اقبال به فرهنگ‌عامه پسند کره‌ای در ایران [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 77-124]

login