ارائه مدل شهرت رسانه‌ای کانال‌های پیام‌رسان خبری با رویکرد داده بنیاد

پریسا نظامی؛ سید مهدی شریفی؛ عباس نرگسیان؛ مهران رضوانی

دوره 8، شماره 30 ، مرداد 1401، ، صفحه 36-1

https://doi.org/10.22054/nms.2022.55060.1038

چکیده
  در عصر حاضر که رقابت و چالش برای بقا به امری مهم و جدی برای همة سازمان ها تبدیل شده است، کانال‌های خبری پیام رسان های اجتماعی نیز از آن مستثنی نیستند و با آن درگیرند؛ چنانچه می بینیم کانال های ناکام خبری به سرعت با ریزش اعضاء مواجه و حذف می شوند. در چنین شرایطی، داشتن شهرت و حفظ آن و بهینه سازی اعتبار کانال، از ضروری ترین ابزار برای پیشبرد ...  بیشتر