مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان

فاطمه نوری راد؛ هادی خانیکی

دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، ، صفحه 76-39

https://doi.org/10.22054/nms.2021.61500.1228

چکیده
  نوجوانان امروز به واسطه حضور دائمی در رسانه‌های اجتماعی در زیست جهانی زندگی می کنند که بیش از گذشته مرزهایش نامشخص است. رسانه ها و ابزارهای فناورانه ارتباطی مواجهه غیرمستقیم فرهنگ های دیگر را بیش از پیش مهیا کرده‎اند. و این موقعیت، نوجوان را در شرایطی قرار می دهد که ناچار است درگیر چالش‌هایی بر سر هویت و تعریف خود شود. هویت شکل گرفته ...  بیشتر

بازتاب همه‎پرسی کردستان عراق در رسانه‎ها؛ تحلیل محتوای سایت‎های خبری بی‎بی‎سی،الجزیره، ایرنا و روداوو

فاطمه نوری راد؛ زهرا حکیمی

دوره 4، شماره 14 ، مرداد 1397، ، صفحه 178-220

https://doi.org/10.22054/nms.2018.28630.389

چکیده
  همه‌پرسی استقلال کردستان عراق علیرغم مخالفت‌های گسترده با اصرار حزب بارزانی در تاریخ 3 مهر 1396 مصادف با 25 دسامبر 2017 برگزار شد و اخبار مرتبط با همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق برای مدت زیادی به اخبار یک رسانه‌های منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده بود. از این‌رو در این پژوهش برآنیم تا با بررسی مطالب مرتبط با همه‌پرسی در روزهای ...  بیشتر