نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان

حمید حیدرپناه؛ شاپور بهیان؛ فریدون وحیدا

دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، ، صفحه 374-339

https://doi.org/10.22054/nms.2022.22014.224

چکیده
  در دنیای امروز که عصر رسانه و فضای مجازی است، موسیقی یکی از جذاب‌ترین و پرمصرف‌ترین هنرهاست. هدف از این پژوهش بررسی مصرف رسانه‌ای و موسیقایی جوانان شهر تهران است. روش این پژوهش پیمایشی با ابزار پرسشنامه است، جامعه آماری جوانان 15 تا 29 سال شهرتهران است که از بین آن­ها تعداد 400 نفر به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای انتخاب شده‌اند. یافته‌ها ...  بیشتر