شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات

سید محمدباقر جعفری؛ علیرضا امیرکبیری؛ حسین امجدی

دوره 9، شماره 34 ، شهریور 1402، ، صفحه 77-33

https://doi.org/10.22054/nms.2023.56333.1070

چکیده
  استفاده روزافزون شهروندان از خدمات وب 2.0 و رسانه­های اجتماعی که اکثراً هم بومی نیستند لزوم تلاش دولت برای ورود به عرصۀ خدمات‌رسانی از طریق ابزار رسانه ­های اجتماعی را جدی­تر می­نماید. در این مقاله به دنبال پاسخگویی به این سؤالات هستیم که اگر دولت بخواهد برای خدمات‌رسانی از طریق ابزار رسانه­ های اجتماعی عمل نماید، اولاً چه ...  بیشتر

شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند

مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ ریحانه عصاریان

دوره 8، شماره 31 ، مهر 1401، ، صفحه 332-301

https://doi.org/10.22054/nms.2021.52041.970

چکیده
  رسانه‌هـای اجتماعی به عنوان یک ابزار مؤثر در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، طیف وسیعی از فرصت‌های ارزشمند را ایجاد و موجب کاهش چشمگیر هزینه‌ها خواهد شد و امروزه استراتژی‌ بنگاه‌ها برای تعامل با مشتریان و ایجاد روابط و همکاری با دیگر عناصر بازار با ظهور رسانه‌های اجتماعی تغییر داشته است. در طول دو دهه قبل، تحقیقات مربوط به رسانه‌های ...  بیشتر