تحلیل گفتمان برنامه‌های تولیدی شبکه "من و تو"

سید علی‌اصغر سلطانی؛ امیرعلی تفرشی

دوره 1، شماره 3 ، مهر 1394، ، صفحه 125-164

https://doi.org/10.22054/cs.2015.4595

چکیده
  گرایش عمده مخاطبان ایرانی به استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای، لزوم مطالعه پیام‌های ارسالیِ این شبکه‌ها را، از طریق واسازی پیام و کشف مفروضات بدیهی انگاشته شده آن‌ها، ایجاب می‌کند. بر این اساس پژوهش حاضر با مدنظر قرار دادن برنامه‌های تولیدی شبکه «من و تو» و تحلیل گفتمان آن‌ها بر اساس نظریه و روش لاکلاوموفه، پاسخ به سؤال پژوهش ...  بیشتر