عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی گردشگران به سایت های شبکه اجتماعی

سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مهدی کروبی؛ نجمه غریبی؛ مهشید ناسوتی

دوره 8، شماره 30 ، مرداد 1401، ، صفحه 349-325

https://doi.org/10.22054/nms.2022.45451.802

چکیده
  هم‌افزایی گردشگری و فضاهای مجازی مانند شبکه‌های اجتماعی، به یک فراجریان تبدیل شده است؛ تا جایی که به میزان غیرقابل‌ باوری این دو به هم وابسته‌اند. هدف پژوهش حاضر، بررسی رفتار وفاداری الکترونیکی گردشگران در این فراجریان و عوامل موثر بر آن است. جامعه‌ی آماری پژوهش، گردشگران کاربر در سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی هستند. نمونه‌ی آماری ...  بیشتر