طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانه‌های داخلی (سازمان‌های مطبوعاتی)

جواد دلیری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ هادی خانیکی

دوره 8، شماره 32 ، دی 1401، ، صفحه 435-385

https://doi.org/10.22054/nms.2022.63918.1284

چکیده
  در این مقاله یک مدل مطلوب برای رسانه‌های داخلی (سازمان های مطبوعاتی)ایران طراحی و اراِئه شده است.در این پژوهش، با توجه به ماهیت اکتشافی پژوهش از روش گراندد تئوری یا نظریه داده بنیاد استفاده شد. شیوه اجراء اکتشافی، نحوه گردآوری داده‌ها به صورت کیفی و با استفاده از ابزار مصاحبه انجام گرفت، نمونه آماری در این مطالعه، ۵۰ نفر است. این پژوهش ...  بیشتر

تحول مولفه‌های قدرت در عصر شبکه

حسن خجسته باقرزاده؛ کمیل خجسته باقرزاده

دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، ، صفحه 194-169

https://doi.org/10.22054/nms.2021.56396.1074

چکیده
  جهان جدید به‌ وسیله‌ی اینترنت در حال شبکه‌ای شدن است. در این دنیای شبکه‌شده، آنچه جدید می‌نماید، جامعه‌ی شبکه‌ای و معماری شبکه‌سازی‌شده‌ی آن است که در آن گره‌های به هم پیوسته با ارتباطات مختلف درون شبکه‌ قرار دارند و اثرات اجتماعی مختلفی را بر جوامع می‌گذارند. برخی محتوا را عنصر بسیار مهمی در شکل‌دادن به قدرت آینده می‌بینند. ...  بیشتر