بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان

هادی خانیکی؛ علی احمدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1401

https://doi.org/10.22054/nms.2021.59288.1164

چکیده
  بحران‌ها جزء جدایی‌ناپذیر زندگی اجتماعی به‌شمار می‌روند و روز به‌ روز برتعداد و تنوع آنها افزوده می‌شود. رسانه‌های اجتماعی به‌ علت قابلیت‌‌های گسترده در جذب مخاطب و توانایی شکل‌دهی به افکار عمومی نقش مهمی در مدیریت بحران‌ها دارند. پژوهش حاضر با هدف بررسی بازتاب کووید ۱۹ در شبکه‌های اجتماعی به تحلیل محتوای منتشر شده در کانال‌های ...  بیشتر