مقایسه‌ی ویژگی‌های روانشناختی دانش‎آموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانش‎آموزان معمولی

کامران شیوندی؛ فضل الله حسنوند؛ مریم عبدالهی مقدم؛ محمود کوشکی

دوره 8، شماره 30 ، مرداد 1401، ، صفحه 180-155

https://doi.org/10.22054/nms.2022.51960.968

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف مقایسه‎ی ویژگی‎های روانشناختی دانش‎آموزان درگیر در فضای مجازی و دانش‎آموزان معمولی در دانش‎آموزان دوره‌ی متوسطه اول و دوم در شهرستان پلدختر انجام شده است. این پژوهش مبتنی بر روش علی- مقایسه‎ای بود. جامعه‌ی آماری پژوهش حاضر شامل کلیه‌ی دانش‎آموزان مدارس دوره متوسطه‌ی شهرستان پلدختر در سال 97-96 برابر ...  بیشتر