تعداد مشاهده مقاله |
559,266 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله |
421,864 |
نسبت مشاهده بر مقاله |
1364.06 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله |
1028.94 |
تعداد مقالات ارسال شده |
1,915 |
تعداد مقالات رد شده |
983 |
درصد عدم پذیرش |
51 |
تعداد مقالات پذیرفته شده |
387 |
درصد پذیرش |
20 |
نشریه مطالعات رسانههای نوین یک فصلنامه، با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که از سوی دانشگاه علّامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران و با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و همچنین کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو منتشر میشود. این نشریه به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بینالمللی با تمرکز بر مباحث علوم ارتباطات پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفتهای صورت گرفته در حوزۀ علوم ارتباطات اجتماعی انتشار یافته است و هدف آن انتشار مقالات پژوهشی با کیفیتی است که یافتههای مرتبط با موضوعات مهم علوم ارتباطات را گزارش میدهند. نشریه مطالعات رسانههای نوین به دو صورت چاپی و برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر می شود.
نشریه مبلغ 200,000 تومان جهت داوری مقالات و 400,000تومان جهت پذیرش و چاپ مقالات دریافت میکند؛ سایر مراحل نیز از سوی دانشگاه علّامه طباطبائی پشتیبانی مالی میشود. |
صدور گواهی پذیرش و چاپ مقاله منحصرا منوط به در خواست مولف و دریافت نامه پذیرش ممهور به مهر با امضای سردبیر نشریه است. دریافت کننده گواهی برای اثبات اصالت آن موظف به استعلام از این نشریه است.
«دسترسی به مقالات این سایت آزاد است»
صاحب امتیاز:
دانشگاه علامه طباطبائی
مدیر مسئول:
دکتر علی اصغر کیاء
سردبیر:
دکتر علی اصغر کیاء
اعضای هیات تحریریه:
دکتر نعیم بدیعی
دکتر مهدی محسنیان راد
دکتر علیرضا دهقان نیری
دکتر عباس اسدی
دکتر رضا صابری
دکتر حسین علی افخمی
دکتر علیرضا حسینی پاکدهی
اعضای هیات تحریریه بین المللی:
دکتر یحیی کمالی پور
دکتر مهدی سمتی
دکتر طلال عتریسی
مدیر داخلی:
رکسانا شمسائی
دوره انتشار: فصلنامه
شاپا چاپی: 2538-2209
شاپا الکترونیکی: 2476-6550