شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون

مرتضی موقر؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

دوره 9، شماره 33 ، خرداد 1402، ، صفحه 390-363

https://doi.org/10.22054/nms.2023.72530.1536

چکیده
  بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار به مشارکت کاربران با نفوذی اطلاق می‌شود که اعتبار، دنبال‌کننده و انگیزه انتشار دهان به دهان مثبت تبلیغات در وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی را دارند و به عنوان یکی از اجزای کلیدی استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها اهمیت دارد. هدف این پژوهش شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی ...  بیشتر