برندینگ سازمانی توسط فناوری های نوین ارتباطی

مینا نظری؛ مهدی منتظر قائم؛ محمدرضا رسولی

دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، ، صفحه 108-75

https://doi.org/10.22054/nms.2024.75546.1615

چکیده
  امروزه برند به یکی از مهم‌ترین موضوعات در تمامی شرکت‌ها تبدیل شده است، به‌طوری‌که هیچ شرکتی را نمی‌توان بدون برند در نظر گرفت. این موضوع به حدی گسترش‌یافته که علاوه بر سیاستمداران، برخی از شهروندان نیز درصدد ایجاد برند شخصی برای خود هستند. برای ایجاد برند می‌توان اقدامات مختلفی انجام داد که شامل طیف وسیعی از تبلیغات در شرکت‌های ...  بیشتر