جهت‌گیری‌های فرهنگی در فضای مجازی؛ پیمایش میزان و نحوه استفاده دانشجویان از فضای مجازی

علی محبی؛ علی اصغر کیاء

دوره 6، شماره 24 ، دی 1399، ، صفحه 164-135

http://dx.doi.org/10.22054/nms.2021.54235.1020

چکیده
  هدف اصلی پژوهش این است تا همبستگی بین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تغییرات فرهنگی را در چهار حوزه «سرمایه اجتماعی» ، «اعتقادات مذهبی» ، «فرد شدگی»  و «هویت»  مشخص کرده و جهت تغییرات فرهنگی را با توجه به مدل ارزش‌های مادی و فرامادی اینگلهارت  مشخص نماید. در این پژوهش علاوه بر مطالعه کتابخانه‌ای، ...  بیشتر