طراحی مدل مطلوب برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام و نقش آن در مهاجرت ورزشی

محمد فرجی؛ سیدجعفر موسوی؛ فرشاد امامی

دوره 10، شماره 37 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 414-375

https://doi.org/10.22054/nms.2022.63985.1288

چکیده
  هدف از انجام تحقیق طراحی مدل مطلوب برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه­ای در اینستاگرام و نقش آن بر مهاجرت ورزشی بود. روش تحقیق آمیخته به‌صورت کیفی و کمی و اطلاعات بخش کیفی با استفاده از مطالعات کتابخانه­ای و مصاحبه نیمه ساختارمند از 15 نفر از خبرگان به دست آمد. متعاقباً با تکنیک دلفی غربالگری صورت گرفت که 4 عامل و 52 شاخص شناسایی و براین ...  بیشتر