واکاوی ادراک دانشجو معلمان نسبت به محتوای یادگیری در شبکه‌های اجتماعی: مطالعه پدیدارشناسانه

صادق حامدی نسب؛ معصومه عزیزی؛ رضوان محمدی

دوره 10، شماره 39 ، آبان 1403، ، صفحه 244-223

https://doi.org/10.22054/nms.2023.69597.1447

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی محتوای یادگیری دانشجو معلمان در شبکه ­های اجتماعی و ادراک آن­ها نسبت به اعتبار محتوای به اشتراک گذاشته­ شده در این شبکه­ ها بود. روش این پژوهش کیفی و از نوع پدیدارشناسانه بود. جامعه پژوهش کلیه دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان شهرستان بیرجند بود که در سال تحصیلی 1399-1400 مشغول به تحصیل ...  بیشتر