منابع
- استریناتی، دومینیک. (1380)، نظریههای فرهنگعامه، ترجمه: ثریا پاکنظر، تهران: گام نو.
- استوری، جان. (۱۳۸۶)، مطالعات فرهنگی درباره فرهنگعامه، ترجمه:حسینپاینده، تهران: نشر آگه.
- تامپسون، جان. (1380)، رسانهها و مدرنیته، ترجمه: مسعود اوحدی، تهران: انتشارات سروش.
- ریتزر، جرج. (1389)، مبانی نظریه جامعهشناختی معاصر و ریشههای کلاسیک آن، ترجمه: شهناز مسمی پرست، تهران: نشر ثالث.
- گیدنز، آنتونی. (1383)، تجدد و تشخص، ترجمه: ناصر موفقیان، تهران:نشر نی.
- ذکایی، محمدسعید. (1387)، جامعهشناسی جوانان ایران، تهران: نشر آگه.
- صادقی، فؤاد. (1392)، شکست انحصار، تهران: انتشارات ایران.
- پرهیزگـار، غلامرضـا. (1389)، واقعیت رسانه و توده در حاد واقعیت بودریار، فصلنامـه معرفـت فرهنگـی اجتماعـی؛ شمـاره چهـارم.
- Baudrillard, Jean. (1994). Simulacra and Simulation, Trans by Sheila Faria Glaser, New York: University of Michigan Press.
- Bauman, Zygmunt. (2013). Liquid Modernity, London: Polity.
- Berger, Peter. (2002). Many Globalizations: Cultural Diversity in the Contemporary World, Oxford: Oxford University Press.
- Cashmore, Ellis. (2006). Celebrity Culture, London: Routledge.
- Fiske, John. (2010). Understanding Popular Culture, 2nd edition, Oxon: Routledge.
- Grbich, C. (2009). Qualitative Data Analysis: an Introduction, London: Sage.
- Hine, C. (2008). Virtual ethnography, in L. m. Given (ed) The Sage Encyclopedia of Qualitative Research Methods, London: Sage.
- Jenkins, Richard. (2008). Social Identity, London: Routledge.
- Kellner, Douglas. (1992). ‘Popular Culture and the Construction of Postmodern Identities’, in S. Lash and J.Friedman (eds) Modernity and Identity, Oxford: Blackwell.
- Nayar, K. Pramod. (2009). Seeing Stars: Spectacle, Society and Celebrity Culture, London: Sage.
- Park, Shin-Eui & Chang, Woong Jo. (2012). Hallyu: The Korean Wave: Cultivating a Global Fandom, Journal of Arts and Cultural Management, Vol. 5(2), 89-108.
- Robertson, Roland. (1995). ‘Glocalization: Time-Space and Homogeneity-Heterogeneity, in Global Modernities. Edited by M. Featherstone, S. Lash and R. Robertson. London: Sage.
- Shim, Doboo. (2006). Hybridity and the rise of Korean popular culture in Asia. Media, Culture & Society, Vol. 28(1): 25–44.
- Shim, Doboo. (2011). Waxing the Korean wave, Asia Research Institute, NO.158, 1-21.
- Tuk, William. (2012). The Korean Wave: Who are behind the success of Korean popular culture? Master thesis, Leiden University (MA).
- Yang, Jong hoe. (2012). The Korean wave (Hallyu) in East Asia. A comparison of Chinese in East Asia: A Comparison of Chinese, Japanese, and Taiwanese Audiences Who Watch Korean TV Dramas, Development and Society, Volume 41 (1): 103-147.