منابع
- بیکر ترز آل. (1386)، نحوه انجام تحقیقات اجتماعی، هوشنگ نایبی، چاپ دوم، تهران، نی.
- دواس، دی ای. (1376)، پیمایش در تحقیقات اجتماعی، هوشنگ نایبی، تهران، نی.
- زتومپکا، پیوتر. (1384)، اعتماد نظریه جامعهشناختی، فاطمه گلابی، تبریز، ستوده.
- زتومپکا، پیوتر. (1386)، اعتماد نظریه جامعهشناختی، غلامرضا غفاری، تهران، شیرازه.
- شارون، جوئل. (1388)، ده پرسش از دیدگاه جامعهشناسی، من. چهر صبوری، چاپ هفتم، تهران، نی.
- گیدنز، آنتونی. (1377)، پیامدهای مدرنیته، محسن ثلاثی، تهران، مرکز.
- گیدنز، آنتونی. (1378)، تجدد و تشخص، ناصر موفقیان، تهران، نی..
- گلابی، فاطمه. (1389)، مطالعه اعتماد اجتماعی در شهر تبریز با تأکید بر رویکرد نسلی، رساله دکترای جامعهشناسی دانشگاه تهران.
- کمالی، افسانه. (1383)، مطالعه تطبیقی اعتماد اجتماعی در دو حوزه فرهنگ و سیاست با تأکید بر سازمانهای تخصصی، رساله دکترای جامعهشناسی دانشگاه تهران.
- حدادی، فریده. (1390)، بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی در جهان واقعی و جهان مجازی، با تأکید بر جوانان 15-25 ساله مراجعهکننده به کافینتهای شهر اصفهان، پایاننامه کارشناسی ارشد جامعهشناسی، دانشگاه شاهد.
- دهقان، علیرضا؛ نیکبخش، مرسده. (1385)، مطالعه شیوه رفتار افراد در محیط مجازی: شکلگیری روابط صمیمانه در اتاقهای گپ زنی اینترنت، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات 2(6).
- عبداللهیان، حمید؛ رضا نیا، آوا. (1387)، خود و اظهار خود در فضای مجازی؛ مطالعه موردی کاربران سایت کلوپ داتکام، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 4 (13).
- موسوی، سید کمالالدین؛ حدادی، فریده. (1390)، تحلیل مقایسهای سرمایه اجتماعی در جهان واقعی و جهان مجازی، با تأکید بر جوانان 15-25 ساله مراجعهکننده به کافینتهای شهر اصفهان، مجله جهانی رسانه، 6 (2).
- موسوی، سید کمالالدین. (1389)، قدرت اجتماعی موبایل. تهران: بهینه.
- Clayden J. S. (2007). The Development of Trust in Virtual Teams: An Exploratory, Examination of Communication technologies, A Dissertation Presented in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree Doctor of Philosophy, Capella University.
- Henderson S. &Gilding M. (2004). I’ve Never Clicked this Much with Anyone in My Life:trust and Hyperpersonal Comunication in Online Friendships, In New Media & Society, Vol 6, 4, pp:487-506
- Hitsch, G., Hortacsu A., Ariely D. (2005). What Makes You Click: an Empirical Analysis of Online Dating. –USA: University of Chicago, Department of Economics. Retrived from.
- Sztompka,P. (1998). Trust, Distrust and The Paradox of Democracy, In European Journal of Social Theory, 1 (19), pp:19-32.
Zornoza A., Orengo V., Penarroja S. (2009). Relational Capital in Virtual Teams: The Role Played by Trust, Social Science Information, Vol48-no2, pp:257-281.