- درگی، پرویز. (1392)، نورومارکتینگ، نظریه و کاربرد، تهران: انتشارات بازاریابی.
- خرمی بنارکی، آناهیتا؛ کریمی، نگار؛ کنجدی، شقایق. (1393)، درآمدی بر نورومارکتینگ، تهران: انتشارات شکیب.
- غلامی، زهره. (1392)، بررسی رجحانهای مصرفکنندگان به نام تجاری نوشیدنیها با روش پتانسیلهای وابسته به رویداد (ERP)، پایاننامه، راهنما: جواد صالحی فدردی، دانشگاه فردوسی مشهد.
- اکبری، مهسا. (1392)، مروری بر بازاریابی عصبی و کاربردهای آن، فصلنامه علوم اعصاب شفای خاتم، دوره دوم، شماره اول.
- بقوسیان ژان؛ جوزی، آذر. (1393)، 21 روش جدید بازاریابی عصبی برای ترغیب مشتری به خرید، تهران: انتشارات مدیر سبز.
- محسنیان راد، مهدی؛ سپنجی، امیر عبدالرضا. (1390)، مخاطبان منفعل یا افراد گزینشگر آنسوی رسانهها؟ کنکاشی تطبیقی در متون و نظریههای ارتباطی، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، دوره چهارم، شماره 1.
- مککوایل، دنیس. (1385)، مخاطبشناسی، ترجمه: مهدی منتظر قائم، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
- مهدی زاده، سیدمحمد. (1389)، نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی، تهران: نشر همشهری، چاپ اول.
- Khushaba, Rami N. & et al, (2013) “Brain responses to movie-trailers predict individual preferences for movies and their population-wide commercial success.” Expert Systems with Applications 40, 3803–3812
- Zurawicki, Leon, (2010). “Exploring the Brain of the Consumer”. Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
- Lee, N., Broderick, A., & Chamberlain, L. (2006). What is ’neuromarketing’? A discussion and agenda for future research. International Journal of Psychophysiology (63), 199-204.
- Maarten A. S. Boksem, (2014). Brain responses to movie-trailers predict individual preferences for movies and their population-wide commercial success, Journal of Marketing Research (52), 482-492
- Reimann, Martin. & et al, (2010). “Aesthetic package design: A behavioral, neural, and psychological investigation” Journal of Consumer Psychology 20, 431–441
- Bagozzi RP, Gopinath M, Nyer PU. (1999). The role of emotions in marketing. J Acad Market Sci; 27(2): 184–206.
- Buxton, R. (2002). Introduction to Functional Magnetic Resonance Imaging. Principles and Techniques. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
- Tim Ambler, John Stins, Sven Braeutigam, Steven Rose & Stephen Swithenby. (2002). Salienceand Choice: “Neural correlates of shopping decisions”. London Business School.Centrefor Marketing Working Paper No. 01-902. 71-86
- Kok, A. (1997). Event-related-potential (ERP) reflections of mental resources: a review and synthesis. Mental Resources: Intensive and Selective Aspects,
Volume 45, Issues 1–3, 19–56
- Kenning P, Plassmann H. Neuroeconomics. (2005). An overview from an economic perspective. Br Res Bull; 67(5): 343–54.
- Lee, N., Broderick, A. J., & Chamberlain, L. (2007). What is ‘neuromarketing’? A discussion and agenda for future research. International Journal of Psychophysiology, 63 (2), 199-204. http://dx.doi.org/10.1016/j.ijpsycho.2006.03.007
Woodman,G.f. (2010). A Brief Introduction to the Use of Event-Related Potentials (ERPs) in Studies of Perception and Attention. American Perception & psychology