بهبود ارتباط دولت و شهروندان از طریق شخصی سازی دولت همراه در ایران

الیا برهان زاده؛ رضا واعظی؛ حبیب الله رودساز؛ قدسی بیات

دوره 10، شماره 37 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 269-231

https://doi.org/10.22054/nms.2024.76289.1627

چکیده
  در دو دهه اخیر به دنبال توسعه ارتباطات و اطلاعات و تحول مسیرهای کلیدی ارتباط دولت وشهروندان به منظور افزایش مشارکت شهروندان و پشتیبانی از امور دولتی، فناوری تلفن همراه در جهان مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا مطالعه حاضر با هدف بهبود ارتباط دولت با شهروندان با استفاده از شناسایی مولفه های اصلی شخصی سازی دولت همراه در ایران و ...  بیشتر