نشریه مطالعات رسانه های نوین یک نشریه دسترسی-آزاد، دو سو-ناشناس، و همکار-بررسی می باشد که از سوی دانشگاه علّامه طباطبائی به عنوان دانشگاه پیشرو در علوم انسانی و اجتماعی در ایران و با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و همچنین کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو منتشر می شود. این نشریه به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین المللی با تمرکز بر مباحث مطالعات رسانه های نوین پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه مطالعات رسانه های نوین انتشار یافته و هدف آن انتشار مقالات با کیفیت که یافته های مرتبط با موضوعات مهم مطالعات رسانه های نوین را گزارش می دهند می باشد. در این نشریه، مانند سایر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی، جهت تسهیل شناسایی و جستجو، هر مقاله شمارۀ شناسایی خاص (doi) خود را دارد.

به منظور دسترسی آسان و جهانی به آخرین یافته های پژوهشی، این نشریه به عنوان یک نشریه دسترسی-آزاد پایه گذاری شده است. نشریه مبلغ 100,000 تومان جهت داوری مقالات دریافت می‌کند؛ اما تمام مراحل چاپ مقاله از سوی دانشگاه علّامه طباطبائی پشتیبانی مالی می‌شود.

این نشریه، با درصد پذیرش 15%، و سایر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه­ های زیر نمایه می شوند:

  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
  • پایگاه اطلاعات نشریات کشور
  •  پایگاه مجلات تخصصی نور
  •  پورتال جامع علوم انسانی
  •  سیویلیکا
  •  گوگل اسکالر
  •  ریسرچ گیت
  •  پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
  • آکادمیا

نشریه مطالعات رسانه های نوین در دو نسخه چاپی و آنلاین منتشر می شود.

 

درباره فصلنامه مطالعات رسانه‌های نوین

  • ·         کشور محل چاپ: ایران
  • ·         ناشر: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • ·         شروع انتشار: بهار 1394
  • ·         فرمت:  چاپی و الکترونیکی
  • ·         شاپای چاپی: 2209-2538
  • ·         شاپای الکترونیکی: 6550-2476
  • ·        قابل دسترسی از: magiran.com, noormags.ir, sid.ir, civilica.com, academia.edu
  • ·         ضریب تأثیر (IF) در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC): (1397) 0.589
  • ·         وضعیت چاپ: چاپی - الکترونیک
  • ·         نوبت‌های چاپ: فصلنامه
  • ·         دسترسی قبلی: بلی
  • ·         زبان مجله: فارسی (چکیده انگلیسی)
  • ·         حوزه  تخصصی: علوم ارتباطات، رسانه‌های نوین، شبکه‌های اجتماعی
  • ·         نوع مجله: نشریۀ علمی(ب)
  • ·         هزینه داوری مقاله: بله
  • ·         دسترسی رایگان و آزاد به مقالات: بلی
  • ·         نمایه شده:  بلی
  • ·         نوع  داوری: فرایند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیق
  • ·         زمان بررسی اولیه: حداکثر 10 روز
  • ·         زمان داوری: حداقل 2 هفته
  • ·         ایمیل مجله: nmsjournal93@gmail.com
  • ·         ایمیل پشتیبان:  cs@atu.ac.ir

«دسترسی به مقالات این سایت آزاد است»

«این نشریه، سرقت علمی و ادبی را

با استفاده از نرم‌افزارهای مشابه‌یاب،

بررسی و با آن مقابله می‌کند»

 

ضریب تاثیر 0/589 و درجه Q1 فصلنامه بر اساس گزارش پایگاه ISC در سال 1397

رتبۀ A83 در رتبه‌بندی نشریات علمی کشور

سامانه ارزیابی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سال 1396)

نشریه مبلغ 100,000 تومان جهت داوری مقالات دریافت می‌کند؛ اما تمام مراحل چاپ مقاله از سوی دانشگاه علّامه طباطبائی پشتیبانی مالی می‌شود.