روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس اختلال رسانه های اجتماعی در دانشجویان ایرانی

فرزین باقری شیخانگفشه؛ مهرناز صالحی رج؛ حجت الله فراهانی

دوره 10، شماره 37 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 229-193

https://doi.org/10.22054/nms.2024.69601.1448

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی رواسازی و اعتباریابی مقیاس اختلال رسانه‌های اجتماعی در دانشجویان ایرانی انجام شد. این پژوهش یک مطالعه توصیفی-تحلیلی از نوع ارزشیابی بود. نمونه شامل 404 نفر، از دانشجویان استان تهران در سال تحصیلی 1400-1401 بودند که با روش نمونه‌گیری در دسترس انتخاب شدند. دانشجویان پرسشنامه‌های اختلال رسانه‌های اجتماعی، اعتیاد ...  بیشتر