ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، ، صفحه 260-225

https://doi.org/10.22054/nms.2024.71738.1509

چکیده
  رسانه‌های اجتماعی و پایداری جریان‌های اصلی بازاریابی و تجارت هستند. با پیشرفت فناوری بازاریابی پایدار به استفاده از رسانه‌های اجتماعی تمرکز می‌کند، جایی که مصرف‌کنندگان می‌توانند مستقیماً با بسیاری از مصرف‌کنندگان دیگر ارتباط برقرار کنند و بر باورها و رفتار آن‌ها تأثیر بگذارند. این تأثیرگذارها هم محتوای ارگانیک و هم محتوای ...  بیشتر