مدل ساختاری سلبریزیته شدن و زندگی روزمره کاربران شبکه‌های‌ اجتماعی (مطالعه موردی کاربران تهرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام)

اعظم ولایتی؛ منصور حقیقتیان؛ سید علی هاشمیان فر

دوره 10، شماره 39 ، آبان 1403، ، صفحه 364-327

https://doi.org/10.22054/nms.2021.57971.1116

چکیده
  صنعت فرهنگ جهانی جریانی در جهت تولید فرهنگ استاندارد و قالبی، از طریق ابزارهای مدرنی چون رسانه‌ها برای کنترل و مهار افکار عمومی است. در میان رسانه‌های امروزی شبکه‌های اجتماعی مجازی، به عنوان زیست بوم جدید رسانه‌ای طیف‌های گسترده افراد را به عنوان کاربر با خود همراه کرده و باعث شکل‌گیری طبقات جدید اجتماعی نظیر اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها ...  بیشتر

ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، ، صفحه 260-225

https://doi.org/10.22054/nms.2024.71738.1509

چکیده
  رسانه‌های اجتماعی و پایداری جریان‌های اصلی بازاریابی و تجارت هستند. با پیشرفت فناوری بازاریابی پایدار به استفاده از رسانه‌های اجتماعی تمرکز می‌کند، جایی که مصرف‌کنندگان می‌توانند مستقیماً با بسیاری از مصرف‌کنندگان دیگر ارتباط برقرار کنند و بر باورها و رفتار آن‌ها تأثیر بگذارند. این تأثیرگذارها هم محتوای ارگانیک و هم محتوای ...  بیشتر