زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)

فاطمه معصومی؛ حسن بیابانی؛ ملیحه سیاوشی

دوره 9، شماره 35 ، آبان 1402، ، صفحه 196-161

https://doi.org/10.22054/nms.2024.74787.1596

چکیده
  با ظهور اینترنت فرصت‌های جدیدی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایجاد شده است تا بتوانند روش‌های نوین بازاریابی همچون بازاریابی رسانه­های اجتماعی را اتخاذ کنند. بررسی ادبیات مرتبط با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نشان داد که پذیرش این بازاریابی می­تواند تحت‌تأثیر ویژگی‌های شرکت و زمینه‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد؛ بنابراین در ...  بیشتر