اجاق، سیده زهرا؛ امین، رمضانعلی. (1397). «تحلیل محتوای سایتهای پربازدید ایرانی درحوزه سلامت از منظر شیوههای اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. زمستان، دوره 4، شماره 16، صص 299-264.
احدی، پری و قاسمی، مائده (1399). بررسی اثربخشی تبلیغات در شبکههای اجتماعی اینستاگرام، هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران، تهران.
باستانی، سوسن، خانیکی، هادی، ارکان زاده یزدی، سعید و جعفرزادهپور، فروزنده. (1397). «رسانههای نوین در برابر رسانههای جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات. تابستان، سال چهاردهم، شماره 51، صص 37-13.
باقری، علی. (1394). «شناسایی و اولویتبندی تأثیر ویژگیهای تبلیغات اینترنتی بر قصد خرید مشتریان با رویکرد روش سلسله مراتبی»، پایاننامه کارشناسیارشد، دانشکده علوم اقتصادی، دانشگاه شهید باهنر کرمان.
بیچرانلو، عبدالله. (1395). «مهمترین روشهای جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهوارهای سرگرمی محور»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. تابستان، دوره 2، شماره 6، صص 92-59.
بینگر، اتولر. (1376). ارتباطات اقناعی. ترجمه: علی رستمی. تهران. مرکز افکارسنجی و تحقیقات صداوسیما.
پندآزمای، سارا، کوهی دربندی، مجتبی و مرتضوی، محبوبه (1397). بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر اثربخش بودن تبلیغات بانکها (موردمطالعه بانک ملی در سطح شهر کلات)، دومین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی، تهران
حمیدزاده، محمدرضا و ذبیح اله نوریان. (1392). «تبین و ارزیابی فرایند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی برجذب مشتریان». فصلنامه نوآوری و ارزشآفرینی. بهار و تابستان، دوره اول، سال اول، شماره 3، صص 46-33.
رازقی، نادر، شارع پور، محمود و علیزاده، مهدی. (1396). «تحلیل کیفی انگیزههای عضویت در شبکه اجتماعی فیسبوک»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات. تابستان، سال سیزدهم، شماره 47، صص 42-11.
شفیعی نیکآبادی، محسن و زارعی، علیاصغر (1396)، اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی، کاوشهای مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 17؛ ص 149-173.
شمس، مرتضی و زابلی زاده، اردشیر. (1397). «مهمترین مضامین لازم موردتوجه رسانه ملی در ترغیب مخاطبان به خرید کالای ایرانی»، فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات. زمستان، دوره 19، شماره 44، صفحه 147-119.
صادق پناه، بهناز؛ افهمی، رضا. (1391). «تغییر موازنه ساختار شخصیت در تبلیغات تجاری (مطالعه موردی: تبلیغات تلویزیونی)»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی وارتباطات. پاییز، دوره 9، شماره 32، صص 76-55.
طاهریان، مریم؛ دلاور، علی؛ رسولی، محمدرضا؛ عقیلی، سیدوحید. (1397). «رابطه استفاده از شبکههای اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت ویژگیهای شخصیتی در کاربران»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. پاییز، دوره 4، شماره 15، صفحه 258-286.
عبداللهی نژاد، علیرضا؛ صادقی، جواد؛ قاسمی نژاد، ابوذر. (1395). «رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. بهار، دوره 2، شماره 5، صفحه 75-34.
عبداللهی نژاد، علیرضا؛ مجلسی، نوشین. (1397). «خشونت کلامی در فضای مجازی، مطالعه موردی: اظهار نظرهای دنبالکنندگان در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. بهار، دوره 4، شماره 13، صفحه 61-1.
عقیلی، سید وحید؛ روشندل اربطانی، طاهر؛ فرجیان، محمدمهدی. (1396). «نقش رسانههای اجتماعی در انتخابات در ایران و تأثیر آنها بر نقش رسانههای سنتی»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. بهار. دوره 4، شماره 13، صفحه 214-181.
فرقانی، محمدمهدی، مظفری، افسانه و کیهان، امیر. (1397). «نقش رسانههای اجتماعی موبایلی در شکلگیری هویت قومی دانشجویان»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات. زمستان، سال چهاردهم، شماره 53 صص 284-249.
فرقانی، محمدمهدی؛ مهاجری، ربابه. (1396). «بررسی میزان رضایت کاربران شبکههای اجتماعی مبتنی برتلفن همراه در شهر تهران»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات. زمستان، سال سیزدهم، شماره 49، صص 184-163.
فرقانی، محمدمهدی؛ مهاجری، ربابه. (1396). «رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و تغییر در سبک زندگی جوانان»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. بهار، دوره 4، شماره 13، صفحه 292-259.
فرهنگی، علی اکبر؛ فیروزیان، محمود؛ موسویان، اکرم السادات. (1388). «بررسی اثربخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف»، مجله مدیریت بازاریابی. پاییزوزمستان، دوره 4، شماره 7، صص 44-19
کلوس، آنجلین جی.(2012). رفتار مصرفکننده آنلاین. ترجمه: س.اولیوم. شاهین پور، چاپ اول (1396)، تهران: نشرسوره مهر.
کیا، علی اصغر؛ سعیدی، رحمان. (1383). مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناع. تهران: موسسه انتشارات روزنامه ایران.
محقر، علی؛ بزاززاده، سیدحجت؛ اقبال، رؤیا. (1396). «شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر تبلیغات اینترنتی در بازار ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند شاخصه فازی (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)»، مجله پژوهشهای نوین درتصمیم گیری. بهار، دوره 2، شماره 1، صص 149-178.
مختاری، مریم؛ ابتکاری، محمدحسین. (1395). «نشانهشناسی تبلیغات در شبکههای ماهوارهای و داخلی با تأکید بر دیدگاه اسطوره شناسی بارت»، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی وارتباطات. تابستان، دوره 12، شماره 43، صفحه 176-155.
مرادی، شیوا؛ نادری، نادر. (1395). «بررسی تاثیر مصرف رسانههای نوین بر قصدکارآفرینانه دانشجویان»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. بهار. دوره 2، شماره 5، صفحه 166-136.
مهدی زاده طالشی، سیدمحمد، خالدیان، اقبال وفردوسی، مهراوه. (1396). «نقش نرمافزاراجتماعی تلگرام درتبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رأی دهندگان»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. تابستان. شماره 10، صفحه 39-1.
مهدی زاده، سیدمحمد. (1389). نظریههای رسانه، اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. چاپ اول، تهران: همشهری.
AdReaction. (2010). Brand + consumer + social media: What marketers should know about who’s getting social and why. Retrieved May 7,2011from:http://www.dynamiclogic.com/na/research/industry_presentations/DynamicLogic,AdReaction09_OMMASocial_26Jan2010.pdf
Barwise, Patrick & Strong, Colin. (2002). Permission-based mobile advertising. Journal of Interactive Marketing.16(1),14-24
Belch, George & Belch Michael. (1995). Introduction to advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. Boston: McGraw-Hill.
Belch, George & Belch Michael. (2001). Advertising Promotion. TATA, McGraw-Hill, 5th Edition.
Brendan, James & Rowley, Jenifer. (2017).
Evaluation and decision-making in social media marketing. Management Decision. 55(1). pp.Permanent link to this document:
http://dx.doi.org/10.1108/MD-10-2015-0450
Clark, Melissa; Black, Hulda & Judson, Kimberly (2017). Brand community integration and satisfaction with social media sites: a comparative study. Journal of Research in Interactive Marketing. Vol. 11 Iss 1 pp. Permanent link to this document:http://dx.doi.org/10.1108/JRIM-07-2015-0047
Cretti, Camilla. (2015). Consumers’ attitude towards social media advertising an empirical study, Bachelor. Thesis University of Fribourg Faculty of Economics and Social Sciences Chair of Marketing Studies: BA in Management.
Deighton, John & Kornfeld, Leora. (2009). Interactivity”s unanticipated consequences for marketers and marketing. Journal of Interactive Marketing. 23(1),4-10
GarryWei-Han;Tana,Voon-Hsien,Leea,Jun-Jie,Hewa,Keng oon, Ooib, Lai; Wan Wong. (2018). The interactive mobile social media advertising: An imminent approach to advertise tourism products and services,? Telematics and Informatics Volume 35, Issue 8, Pages 2270-2288
Hoque,A, and etal. (2013). Impact of TV advertisement on the response process of the private service holders of Bangladesh, Business and economic research, Vol.3. No.1.pp.427- 441.
Ismail, Ahmed Rageh. (2017). The influence of perceived social media marketing activities on brand loyalty: The mediation effect of brand and value consciousness. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics.. Vol. 29 Iss 1 pp. 129 – 144.
Kietzmann, Jan; Kristopher Hermkens. (2011). "Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media". Business Horizons, 54: 241–251.
Kim, Cookhwa; Park, Sungsik; Kwon, Kwiseok & Chang, Woojin (2012). An empirical test to measure the effectiveness of online advertising in online marketplaces using a hierarchical Bayes model. Expert Systems with Applications. 39 (2012) 117–128.
Kotler, Philip. & Armstrong Gary. (2001). The Principle Of marketing.
Lamberton, Cait & Stephen, Andrew. T. (2016). A thematic exploration of digital, social media, and mobile marketing: Research evolution from 2000 to 2015 and an agenda for future inquiry. Journal of Marketing. 80(6),146–172. http://dx.doi.org/10.1509/jm. 15.0415.
Liua, Stephanie Q. & Anna S. Mattila. (2017). Airbnb: Online targeted advertising, sense of power, and consumer decisions. International Journal of Hospitality Management. 60 (2017) 33–41.
Marshall, Stephen. W. (2006). Advertising message strategies and executional devices in television commercials from award-wining effective campaigns from 1999 to 2004. Dissertation for Doctoral Degree, University of Florida.
Massey, Graham R. David, S. Waller & Paul Z. Wang (2015). The importance of culture for framing advertising messages, and for purchase intent. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. Vol. 25 No. 1, 2013, pp. 8-33.
Mathur, U.C. (2005). Advertising Management Text and Cases, Published by New Age International.
Nadeema, Waqar; Daniela, Andreinib; Jari, Saloa & Tommi,Laukkanenca (2015). Engaging consumers online through websites and social media. International Journal of Information Management. 35 (2015) 432–442.
Rose, Susan; Hair, Neil & Clark, Moira (2011). Online customer experience: A review of the business-to-consumer online purchase context. International Journal of Management Rview. 13, 24-39.
Scutaru, Adrian (2010). Evaluating Advertising Effectiveness: The Case Study of Moldovan Bank Advertising Campaign. Thesis of M.A. Supervisor: Andrzej Baniak, Central European University, Department of Economics.
Shankar, Venkatesh. & Hollinger, M. (2007). Online and mobile advertising: Current scenario, emerging trends, and future directions. Marketing. Science Institute Special Report. 70-206
Tariq, Beenish,Awan, Hayat Muhammed,Ghouri, Suleman. (2014). Antecedents of sellers' relationship building efforts in relationship marketing: A case of the telecom sector of Pakistan, Pakistan Journal of Commerce and Social Sciences (PJCSS), Johar Education Society, Pakistan (JESPK).
Thorson, Kjerstin. S. & Rodgers, Shelly. (2006). “Relationships between blogs as eWOM and interactivity, perceived interactivity, and Para social interaction”. Journal of Interactive Advertising. 6(2), 5-44.
Yanwu,Yang &Ting (Lisa),Gao. (2021). The path to people’s responses to native advertising in social media: A perspective of self-presentational desire, Information & Management, Volume 58, Issue 3.