منابع
- امامی سیگارودی، عبدالحسین؛ دهقان نیری، ناهید؛ رهنورد، زهرا؛ نوری سعید، علی. (1391)، روششناسی تحقیق کیفی: پدیدار شناسی، پرستاری و مامایی جامع نگر، شماره 68، دوره 22.
- پاپ زن، عبدالحمید؛ قبادی، پرستو؛ زرافشانی، کیومرث؛ گراوندی، شهپر. (1389)، مشکلات و محدودیتهای گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مورد: روستای حریر، استان کرمانشاه). فصلنامه پژوهشهای روستایی، شماره 3، دوره 1.
- پویا، علیرضا؛ ملکی، زینب. (1391)، راهبرد کیفی پژوهش قومنگاری: مفهوم، پارادایم، ویژگیها و مباحث تکمیلی. فصلنامه توسعهسازمانی پلیس، شماره 41، دوره 9.
- صراف زاده، مریم؛ علوی، سهیلا. (1392)، جایگاه شبکههای اجتماعی آنلاین در میان دانشجویان کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی، تعامل انسان و اطلاعات، جلد 1، شماره 1.
- قادر زاده، امید؛ نبی زاده، فائق. (1393)، بازسازی معنایی زمینهها، دلالتها و پیامدهای بهرهگیری جوانان از برنامههای تلویزیونی ماهواره، فصلنامه علوم اجتماعی شماره 7، دوره 1.
- کوثری، مسعود؛ مولایی، محمدمهدی. (1391)، نظریهسازی برای موسیقی زیرزمینی ایران. فصلنامه تحقیقات فرهنگی، شماره 4، دوره 5.
- گائینی، ابوالفضل؛ حسینزاده، امیر. (1391)، پارادایمهای سهگانه اثباتگرایی، تفسیری و هرمنوتیک در مطالعات مدیریت و سازمان، راهبرد فرهنگ، شماره 19.
- مجردی، وحید؛ اسلامی، علی؛ جمال، سعید. (1393)، بررسی وضعیت استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بین دانشجویان استان خراسان شمالی، فصلنامه دانش انتظامی خراسان شمالی، سال 1، شماره 4.
- محمدی، رزگار؛ حسینی، به رزان؛ کریمی، یوسف؛ احمد دوست، حسین. (1391)، ارائه روششناسی هرمنوتیکی برای الگوسازی در رواندرمانی و مشاوره، فصلنامه مطالعات روانشناسی بالینی، شماره 9، دوره 3.
- منطقی، مرتضی. (1388)، تحلیل محتوای کتابهای دینی سوم راهنمایی و دبیرستان از منظر پاسخ به نیازهای عاطفی-روانی و اجتماعی دانشآموزان، فصلنامه نوآوریهای آموزشی، شماره 29، سال 8.
- ودادهیر، ابوعلی. (1389)، فرا ترکیب نتایج واکاویهای کیفی و مطالعات فرهنگی: واقعیت یا توهم، برگ فرهنگ، شماره 22، دوره 1.
- یزد خواستی، بهجت؛ عدلی پور، صمد؛ سپهری، آسیه. (1392)، تحلیل محتوای صفحات و گروههای شبکه اجتماعی فیسبوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس، دوره 2، شماره 1.
- Bowler, G. M., Jr., (2010). Netnography A Method Specifically Designed to Study Cultures and Communities Online, The Qualitative Report, 15(5), pp 1270-1275.
- Bengry-Howell, A., Wiles, R., Nind, M., & Crow, G., (2011). A Review of the Academic Impact of Three Methodological Innovations Netnography, Child-Led Research and Creative Research Methods, ESRC National Centre for Research Methods (NCRM). Working Paper.
- Chen, S.-M., Lin, T.-E., & Lee, L.-W., (2014). Group decision making using incomplete fuzzy preference relations based on the additive consistency and the order consistency, Information Sciences, 259, pp 1-15.
- Creswell, J. W., (2011). Educational Research- Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research, pearson: Addison Wesley.
- De Lassus, C., & Anido Freire, N., (2014). Access to the luxury brand myth in pop-up stores: A netnographic and semiotic analysis. Journal of Retailing and Consumer Services, 21(1), pp 61-68.
- Ellert, G., Schafmeister, G., Wawrzinek, D., & Gassner, H., (2015). Expect the unexpected. International Journal of Event and Festival Management, 6(1), pp 54-72.
- Flint, D., & Woodruff, R., (2015). Issues in a Grounded Theory Study of Customer Desired Value Change: Resolutions using Phenomenology, Ethnography and Holistic Transcript Readings, pp. 134-139, In Proceedings of the 1997 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, E. J. Wilson & J. J. F. Hair (Eds), Springer International Publishing.
- Goulding, C., (2002). Grounded Theory A Practical Guide for Management, Business and Market Researchers. London, Thousand Oaks, California: SAGE Publications Inc.
- Hisyam Selamat, M., & Azizi, H. H., (2008). A Qualitative Decision Trail in the Hermeneutic Analysis Evidence from the Case Study, International Journal of Business and Management, 3(3), pp 41-55.
- Kalou, Z., & Sadler-Smith, E., (2015). Using Ethnography of Communication in Organizational Research, Organizational Research Methods.
- Kozinets, R. V., (2002). The Field Behind the Screen: Using Netnography for Marketing Research in Online Communities, Journal of Marketing Research, 39(1), pp 61-72.
- Kozinets, R. V., (2010). Netnography: doing ethnographic research online, Los Angeles, Calif.; London: SAGE.
- Langer, R., & Beckman, S. C., (2005). Sensitive research topics: netnography revisited. Qualitative Market Research: An International Journal, 8(2), pp189-203.
- Lee, L.-W., (2012), Group decision making with incomplete fuzzy preference relations based on the additive consistency and the order consistency, Expert Systems with Applications, 39(14), pp 11666-11676.
- Leslie, M., Paradis, E., Gropper, M. A., Reeves, S., & Kitto, S., (2014). Applying ethnography to the study of context in healthcare quality and safety. BMJ Quality & Safety, 23(2), pp 99-105.
- Mkono, M., Ruhanen, L., & Markwell, K., (2015). From netnography to autonetnography in tourism studies. Annals of Tourism Research, 52, pp 167-169.
- Rageh, A., Melewar, T. C., & Woodside, A., (2010). A netnography study to uncover the underlying dimensions of customer experience with resort brands. Retrieved from v-scheiner. brunel.ac.uk website.
- Rageh, A., Melewar, T. C., & Woodside, A., (2013). Using netnography research method to reveal the underlying dimensions of the customer/tourist experience, Qualitative Market Research: An International Journal, 16(2),pp 126-149.
- Rollins, M., Nickell, D. & Wei, J. (2014). Understanding salespeople's learning experiences through blogging: A social learning approach. Industrial Marketing Management, 43(6), pp 1063-1069.
- Seraj, M., (2012), We Create, We Connect, We Respect, Therefore We Are: Intellectual, Social, and Cultural Value in Online Communities, Journal of Interactive Marketing, 26(4), pp 209-222.
- Steinmetz, K. F., (2012). Message Received: Virtual Ethnography in Online Message Boards, International Journal of Qualitative Methods, 11(1), pp 26-39.
- Strauss, A.L. and Corbin, J.M., (1998). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory, ed. 2, London: Sage Publications, Inc.
- Ureña, R., Chiclana, F., Alonso, S., Morente-Molinera, J. A., & Herrera-Viedma, E., (2014). On Incomplete Fuzzy and Multiplicative Preference Relations in Multi-Person Decision Making, Procedia Computer Science, 31, pp 793-801.
- Weijo, H., Hietanen, J., & Mattila, P, (2014), New insights into online consumption communities and netnography, Journal of Business Research, 67(10), pp 2072-2078.
- Westrup, C., (1994). Practical undersanding: hermeneutics and teaching the management of information systems development using a case study Accounting, Management and Information Technologies, 4(1), pp 39-58.