ا

  • احمدی، علی بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 84-51]

  • اسلامی تنها، علی اصغر بازتعریف بلاک‌چین مبتنی بر استعاره‌های هستی‌شناختی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 118-85]

  • اشیری، سعید بازتعریف بلاک‌چین مبتنی بر استعاره‌های هستی‌شناختی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 118-85]

  • اکبری، مهزیار ارائه مدل تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن های همراه هوشمند با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 373-323]

  • امامی، فرشاد طراحی مدل مطلوب برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام و نقش آن در مهاجرت ورزشی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 414-375]

  • انصاری جعفری، محمد حسین نقش تفکر انتقادی در بهبود کارکرد سواد رسانه‌ای با تکیه بر منظومه شناختی مخاطب [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 152-119]

ب

  • بیات، قدسی بهبود ارتباط دولت و شهروندان از طریق شخصی سازی دولت همراه در ایران [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 269-231]

  • باقری شیخانگفشه، فرزین روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس اختلال رسانه های اجتماعی در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 229-193]

  • برهان زاده، الیا بهبود ارتباط دولت و شهروندان از طریق شخصی سازی دولت همراه در ایران [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 269-231]

ت

  • توسلی.، افسانه فمینیسم‌سایبر، مطالبات بازنمایی شده از حوزه زنان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 322-271]

ج

  • جهانی، اسماعیل تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 191-155]

ح

  • حاجی بابائی، حسین ارائه مدل تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن های همراه هوشمند با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 373-323]

  • حیدری، حسین تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 191-155]

  • حسین زاده، حمیده فمینیسم‌سایبر، مطالبات بازنمایی شده از حوزه زنان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 322-271]

خ

  • خانیکی، هادی بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 84-51]

  • خواجه نوری، نسترن نقش تفکر انتقادی در بهبود کارکرد سواد رسانه‌ای با تکیه بر منظومه شناختی مخاطب [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 152-119]

ر

  • رسولی، محمدرضا نقش تفکر انتقادی در بهبود کارکرد سواد رسانه‌ای با تکیه بر منظومه شناختی مخاطب [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 152-119]

  • رمضانی، محمدعلی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 191-155]

  • رودساز، حبیب الله بهبود ارتباط دولت و شهروندان از طریق شخصی سازی دولت همراه در ایران [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 269-231]

ص

  • صالحی رج، مهرناز روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس اختلال رسانه های اجتماعی در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 229-193]

غ

  • غفاری آشتیانی، پیمان ارائه مدل تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن های همراه هوشمند با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 373-323]

ف

  • فراهانی، حجت الله روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس اختلال رسانه های اجتماعی در دانشجویان ایرانی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 229-193]

  • فرجی، محمد طراحی مدل مطلوب برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام و نقش آن در مهاجرت ورزشی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 414-375]

ق

  • قبادی لموکی، تحفه ارائه مدل تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن های همراه هوشمند با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 373-323]

  • قلیچ، مرتضی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 191-155]

ک

  • کبیری، سعید تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 191-155]

  • کشاورز مقدم، الهام الزامات سیاستگذاری اجتماعی در حیطه مدیریت افکار عمومی با تأکید بر نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 49-1]

م

  • مداحی، جواد تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 191-155]

  • میرزایی، عزت اله الزامات سیاستگذاری اجتماعی در حیطه مدیریت افکار عمومی با تأکید بر نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 49-1]

  • موسوی، سیدجعفر طراحی مدل مطلوب برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام و نقش آن در مهاجرت ورزشی [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 414-375]

و

  • واعظی، رضا بهبود ارتباط دولت و شهروندان از طریق شخصی سازی دولت همراه در ایران [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 269-231]

ه

login