آ
-
آسیب شناسی
آسیب شناسی نظام رقابت در ساختار رسانه های مجازی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404]
ا
-
اجرای هویت
مطالعه تصویر «استاد دانشگاه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
ارتباطات شبکهای شده
ارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
استاد دانشگاه
مطالعه تصویر «استاد دانشگاه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
اعتیاد دیجیتال
رابطه بین سوادرسانهای والدین و اعتیاد بهرسانههای دیجیتال در دانشآموزان متوسطهاستان قم سال 1403 [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
انتخابات مجلس
تحلیل گفتمان های سیاسی مرجع شبکه اجتماعی ایکس پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
ایکس
تحلیل گفتمان های سیاسی مرجع شبکه اجتماعی ایکس پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
اینستاگرام
مطالعه تصویر «استاد دانشگاه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 11، شماره 41، 1404]
ت
-
تبلیغات
کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات ایران، چالش ها و فرصت ها [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
تبلیغات هوش مصنوعی
کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات ایران، چالش ها و فرصت ها [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
تبلیغات هوشمند
کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات ایران، چالش ها و فرصت ها [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
تحلیل گفتمان انتقادی رسانههای اجتماعی
تحلیل گفتمان های سیاسی مرجع شبکه اجتماعی ایکس پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم [دوره 11، شماره 41، 1404]
ح
-
حریم خصوصی
ارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران [دوره 11، شماره 41، 1404]
خ
-
خانواده
ارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران [دوره 11، شماره 41، 1404]
د
-
دانش آموزان
رابطه بین سوادرسانهای والدین و اعتیاد بهرسانههای دیجیتال در دانشآموزان متوسطهاستان قم سال 1403 [دوره 11، شماره 41، 1404]
ر
-
رسانه های دیجیتال
رابطه بین سوادرسانهای والدین و اعتیاد بهرسانههای دیجیتال در دانشآموزان متوسطهاستان قم سال 1403 [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
رسانه های مجازی
آسیب شناسی نظام رقابت در ساختار رسانه های مجازی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404]
ز
-
زندگی روزمره
مطالعه تصویر «استاد دانشگاه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 11، شماره 41، 1404]
س
-
ساختار رسانه
آسیب شناسی نظام رقابت در ساختار رسانه های مجازی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
سواد رسانه ای
رابطه بین سوادرسانهای والدین و اعتیاد بهرسانههای دیجیتال در دانشآموزان متوسطهاستان قم سال 1403 [دوره 11، شماره 41، 1404]
ش
-
شبکههای اجتماعی
مطالعه تصویر «استاد دانشگاه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 11، شماره 41، 1404]
ف
-
فضای مجازی
ارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران [دوره 11، شماره 41، 1404]
گ
-
گفتمان
تحلیل گفتمان های سیاسی مرجع شبکه اجتماعی ایکس پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم [دوره 11، شماره 41، 1404]
م
-
مرجعیت
تحلیل گفتمان های سیاسی مرجع شبکه اجتماعی ایکس پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم [دوره 11، شماره 41، 1404]
ن
-
نظارت
ارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
نظام رقابتی
آسیب شناسی نظام رقابت در ساختار رسانه های مجازی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
نظریه داده بنیاد
آسیب شناسی نظام رقابت در ساختار رسانه های مجازی ایران [دوره 11، شماره 41، 1404]
و
-
والدین
رابطه بین سوادرسانهای والدین و اعتیاد بهرسانههای دیجیتال در دانشآموزان متوسطهاستان قم سال 1403 [دوره 11، شماره 41، 1404]
ه
-
همسران
ارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران [دوره 11، شماره 41، 1404]
-
هوش مصنوعی
کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات ایران، چالش ها و فرصت ها [دوره 11، شماره 41، 1404]