مطالعه مؤلفه‌های مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانه‌های برخط‌ اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396)

سعید قنبری؛ سوده جوادی؛ داوود عبداللهی

دوره 4، شماره 16 ، اسفند 1397، ، صفحه 112-142

http://dx.doi.org/10.22054/nms.2019.24213.275

چکیده
  امروزه محتوای دینی فراوانی در فضای اینترنت منتشرشده و مخاطب نیز بنا بر سبک مصرف رسانه‌ای خود آن‌ها را مصرف می‌کند لذا این تحقیق باهدف مطالعه مؤلفه‌های گوناگون برگرفته از مفاهیم رویکرد مخاطب فعال و نظریه استفاده و خشنودی بر مصرف محتوای دینی انجام‌شده است. این پژوهش به لحاظ روش، پیمایشی و ابزار جمع‌آوری اطلاعات آن پرسشنامه بوده ...  بیشتر