نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانه های اجتماعی آنلاین بامدلACCA (مطالعه موردی:کاربران اینستاگرام)

هما درودی؛ شادی رضوی سطوتی

دوره 6، شماره 22 ، تیر 1399، ، صفحه 297-326

http://dx.doi.org/10.22054/nms.2021.35644.587

چکیده
  امروزه تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی با مخاطبان است و کسب‌وکارها در پی آن هستند که با صرف هزینه کمتر، اثرگذاری بیشتری بر مشتریان داشته باشند. در حال حاضر رسانه­های اجتماعی آنلاین به‌عنوان یک ابزار قدرتمند و پویا، روش‌های جدیدی برای تأثیرگذاری بر مشتریان و هدایت آن‌ها به خرید کالاها فراهم کرده­اند. وظیفه تبلیغات برقراری ارتباط ...  بیشتر