تحلیل درگیرشدن مخاطب_مشتریان با برند در شبکه‌های اجتماعی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا در توییتر

امیر حسین آقائی؛ علیرضا حاتمی؛ داتیس خواجه ئیان

دوره 10، شماره 39 ، آبان 1403، ، صفحه 110-69

https://doi.org/10.22054/nms.2025.76851.1649

چکیده
  دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین در ایران، یکی از برندهاییست که از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی مختلف برای تحقق اهدافش بهره می‌جوید. از طرفی فضای کلی و منحصربفرد حاکم بر میکروبلاگ توییتر به گونه‌ایست که فعالیت در آن حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به همین دلیل، در پژوهش حاضر به تحلیل شیوه درگیرشدن مخاطب-مشتریان در ...  بیشتر

انگیزه‌ها و الگوهای هشتگ‌گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام

داتیس خواجه ئیان؛ سیاوش صلواتیان؛ شقایق کلی؛ توحید سلطانی

دوره 6، شماره 23 ، مهر 1399، ، صفحه 155-188

https://doi.org/10.22054/nms.2021.47908.861

چکیده
  پلتفرم‌ها در قالب به‌روزرسانی امکانات و قابلیت‌ها تغییرات سبک زندگی کابران پلتفرم‌ها را تسهیل می‌کنند و با توجه به اینکه، رسانه‌های جدید ابتدا با ظهورشان و سپس با ارائه امکانات جدید به لذت تازه‌ای منجر می‌شوند، بنابراین، شناخت انگیزه‌های بومیان دیجیتال در استفاده از امکان هشتگ‌گذاری ضروری است. هدف این تحقیق، بررسی هشتگ‌های ...  بیشتر