الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم

سید محمد مهدی زاده طالشی؛ سید محمد رضا خوشرو

دوره 7، شماره 26 ، مرداد 1400

http://dx.doi.org/10.22054/nms.2021.63143.1265

چکیده
  رسانه ها، بویژه شبکه های تلویزیونی در قالب برنامه های متعدد مخصوصا سریال های تلویزیونی همواره درصدد هستند تا الگوهای مختلف سبک زندگی را ترویج نمایند. در این تحقیق، شبکه‌های ماهواره ای من و تو و جم به عنوان مهم‌ترین شبکه‌ها با کارکرد ترویج سبک زندگی انتخاب و با روش تحلیل محتوای کمی و با بهره گیری از آزمون کای اسکوئر الگوی ارائه شده ...  بیشتر