اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)

آرش زارعی؛ سردار محمدی

دوره 8، شماره 32 ، دی 1401، ، صفحه 300-277

https://doi.org/10.22054/nms.2022.55600.1057

چکیده
  هدف: هدف تحقیق حاضر بررسی اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال) بود.روش‌شناسی: روش تحقیق توصیفی-همبستگی و جامعه آماری پژوهش شامل کلیه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال استقلال که 434 پرسشنامه به‌صورت آنلاین در سایت کافه ...  بیشتر