شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند

مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ ریحانه عصاریان

دوره 8، شماره 31 ، مهر 1401، ، صفحه 332-301

https://doi.org/10.22054/nms.2021.52041.970

چکیده
  رسانه‌هـای اجتماعی به عنوان یک ابزار مؤثر در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، طیف وسیعی از فرصت‌های ارزشمند را ایجاد و موجب کاهش چشمگیر هزینه‌ها خواهد شد و امروزه استراتژی‌ بنگاه‌ها برای تعامل با مشتریان و ایجاد روابط و همکاری با دیگر عناصر بازار با ظهور رسانه‌های اجتماعی تغییر داشته است. در طول دو دهه قبل، تحقیقات مربوط به رسانه‌های ...  بیشتر