سنجش میزان سواد رسانه ای انتقادی بر اساس الگوی الیزابت تامن

تقی اکبری؛ بابک نوراله زاده خیاوی

دوره 10، شماره 39 ، آبان 1403، ، صفحه 222-175

https://doi.org/10.22054/nms.2022.65466.1333

چکیده
  سواد رسانه ای مجموعه‌ای از مهارت‌های قابل یادگیری است که به توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل ، نقد و ایجاد انواع پیام‌های رسانه‌ای اشاره دارد و یک مهارت ضروری در دنیای امروزی به شمار می‌رود. پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان سواد رسانه ای انتقادی براساس الگوی الیزابت تامن انجام شده است . این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ شیوه پژوهش ...  بیشتر