مدلسازی عوامل رقابت پذیری رسانه های مکتوب با شبکه های اجتماعی در راستای ادامه حیات

محمدجواد افشارصفوی؛ گلنار شجاعی باغینی؛ محمدرضا رستمی

دوره 10، شماره 40 ، دی 1403، ، صفحه 351-319

https://doi.org/10.22054/nms.2023.64393.1305

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، مدل‌سازی عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری رسانه‌های مکتوب در مواجهه با شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تداوم حیات آن‌هاست. این پژوهش ازنظر هدف، توسعه‌ای-کاربردی و ازنظر رویکرد، از نوع آمیخته اکتشافی است. در مرحله کیفی، با بهره‌گیری از روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد (گراندد تئوری)، داده‌های موردنیاز برای تدوین چارچوبی جهت ...  بیشتر