برندینگ سازمانی توسط فناوری های نوین ارتباطی

مینا نظری؛ مهدی منتظر قائم؛ محمدرضا رسولی

دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، ، صفحه 108-75

https://doi.org/10.22054/nms.2024.75546.1615

چکیده
  امروزه برند به یکی از مهم‌ترین موضوعات در تمامی شرکت‌ها تبدیل شده است، به‌طوری‌که هیچ شرکتی را نمی‌توان بدون برند در نظر گرفت. این موضوع به حدی گسترش‌یافته که علاوه بر سیاستمداران، برخی از شهروندان نیز درصدد ایجاد برند شخصی برای خود هستند. برای ایجاد برند می‌توان اقدامات مختلفی انجام داد که شامل طیف وسیعی از تبلیغات در شرکت‌های ...  بیشتر

فضای سایبر و توانمندسازی زنان در ایران

مهدی منتظر قائم؛ مونا شعبان کاسه‌گر

دوره 1، شماره 3 ، مهر 1394، ، صفحه 43-76

https://doi.org/10.22054/cs.2015.4593

چکیده
  در این مقاله به توانمندی زنان در فضای سایبر پرداخته ‌شده است. مطالعه توانایی زنان در فضای سایبر از این ‌جهت است که این فضا شرایط لازم برای مشارکت زنان فارغ از برخی محدودیت‌های دنیای واقعی را فراهم می‌کند که این امر می‌تواند به توانمندی فردی بینجامد. آن‌ها می‌توانند با داشتن مجموعه مهارت‌ها و انگیزه لازم مسیر را برای استفاده از ...  بیشتر