شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون

مرتضی موقر؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

دوره 9، شماره 33 ، خرداد 1402، ، صفحه 390-363

https://doi.org/10.22054/nms.2023.72530.1536

چکیده
  بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار به مشارکت کاربران با نفوذی اطلاق می‌شود که اعتبار، دنبال‌کننده و انگیزه انتشار دهان به دهان مثبت تبلیغات در وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی را دارند و به عنوان یکی از اجزای کلیدی استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها اهمیت دارد. هدف این پژوهش شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی ...  بیشتر

اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی

علیرضا حسینی پاکدهی؛ محیا بهاریان

دوره 8، شماره 29 ، فروردین 1401، ، صفحه 237-199

https://doi.org/10.22054/nms.2022.58509.1139

چکیده
  فناوری‌های نوین ارتباطی با توانایی‌های بالقوه در ایجاد تحول در ارتباط اجتماعی، به مهم‌ترین عنصر تغییرات اجتماعی در عصر مدرن تبدیل گشته است. رسانه‌های اجتماعی توانسته‌اند شبکه‌های اجتماعی مجازی متشکل از کاربران مختلف را به وجود آورند، کاربران با فعالیت‌های خود در این شبکه‌ها می‌توانند، کنش اجتماعی را مجازا بازتولید کنند. هدف ...  بیشتر

پیامدهای زیست مجازی ایرانیان

مهدخت بروجردی؛ سید حسن ایلالی

دوره 4، شماره 16 ، اسفند 1397، ، صفحه 75-110

https://doi.org/10.22054/nms.2019.33142.508

چکیده
  شبکه‌های اجتماعی عامل مهمی برای تغییرات اجتماعی و ابزار مناسبی برای فرهنگ‌سازی هستند. ارتباطات مجازی با ایجاد استقلال ارتباطی از رسانه‌های جریان اصلی، روابط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کاربران را تسهیل می‌کند و به‌تبع آن، افزایش انعطاف و انطباق فرهنگی ارتباط‌گران را سبب می‌شود. این شبکه‌ها به علت تعدد و تنوع، شرایط لازم را برای ...  بیشتر