دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 8
تجربه زیسته دختران دهه هشتادی از حضور در شبکههای اجتماعی مجازی
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404
چکیده
چکیدهاستفاده از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی به دلیل قابلیتهای متنوع و متعددی که دارد، به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. دختران دهه هشتادی یکی از مهمترین گروههایی هستند که به سبب ویژگیهای ... بیشترراهبردهای روزنامهنگاری فرارسانهای در ایران
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404
چکیده
زمینه و هدف: این تحقیق به بررسی ادغام بالقوه تکنیکهای داستانسرایی ترانس رسانهای در روزنامهنگاری ایرانی برای تقویت شیوههای روزنامهنگاری در عصر دیجیتال میپردازد.روشها: از روش ترکیبی استفاده ... بیشترکاربردهای هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات ایران، چالش ها و فرصت ها
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404
چکیده
طی چند سال گذشته هوش مصنوعی صنایع گوناگون را تحت تأثیر قرار داده است.در این میان صنعت تبلیغات نیز دستخوش تغییراتی شده است.بهگونهای که شاهد استفاده از هوش مصنوعی در مراحل مختلف فرایندهای تبلیغاتی هستیم.ما ... بیشترارتباطات شبکهای شده خانواده ایرانی؛ بازخوانی حریم خصوصی و نظارت میان همسران
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404، صفحه 174-129
چکیده
نحوۀ ارتباط میان اعضای خانواده، بهتدریج تغییر کرده است. اکوسیستمهای مجازی پیچیده امروزی فضای ارتباطی همسران را تغییر دادهاند. تغییر فضای ارتباطی، کیفیت زندگی روزمره و خصوصیترین وجوه تجربیات ... بیشترتحلیل گفتمان های سیاسی مرجع شبکه اجتماعی ایکس پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404
چکیده
رسانههای اجتماعی نقش برجستهای در ساخت گفتمانهای مختلف سیاسی دارند. در این میان شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به عنوان یکی از پرمخاطبترین رسانههای اجتماعی میدان فعالیت کنشگران سیاسی مختلف است. ... بیشترآسیب شناسی نظام رقابت در ساختار رسانه های مجازی ایران
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404
چکیده
رسانههای مجازی، برنامههای کاربردی مبتنی بر اینترنت هستند که به کاربران اجازه ایجاد و تبادل تولید محتوا را میدهد. دسترسی آزادانه و سهل به این رسانه ها سبب شده است، رقابت جدی برای جلب نظر مخاطبان و ... بیشتررابطه بین سوادرسانهای والدین و اعتیاد بهرسانههای دیجیتال در دانشآموزان متوسطهاستان قم سال 1403
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404
چکیده
هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بین سواد رسانه ای والدین و میزان اعتیاد به رسانه های دیجیتال در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه استان قم در سال 1403 بود. این پژوهش،کاربردی و از رویکرد کمّی (پیمایشی توصیفی) جهت گردآوری ... بیشتردیالکتیک عاطفی در زیستجهان دوگانه: واکاوی الگوهای تعاملی کاربران در فضای مجازی
دوره 11، شماره 41 ، اردیبهشت 1404