دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 9
سلامت دیجیتال در نظام جامع ارتباطات سلامت در ایران
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 26-1
چکیده
توسعه فناوریهای نوین، سلامت دیجیتال را به رویکردی مؤثر در بهبود ارتباطات و خدمات سلامت تبدیل کرده است. این پژوهش باهدف شناسایی مؤلفهها و عناصر سلامت دیجیتال در نظام جامع ارتباطات سلامت در ایران، ... بیشترسلوک دیجیتال: بازخوانی مفهوم خلوت و فنا در عصر شبکه های اجتماعی
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 59-27
چکیده
ظهور و گسترش شبکههای اجتماعی، صورتهای سنتی خلوت و فنا را که ریشه در سلوک عرفانی و تجربه معنوی انسان داشت، دستخوش تحول بنیادین کرده است. در این پژوهش با رویکرد تحلیلی تفسیری و با اتکای بر مبانی عرفان ... بیشترمطالعه تصویر «استاد دانشگاه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 96-61
چکیده
هدف از نگارش این مقاله، مطالعه و طبقهبندی اشکال مختلف حضور اساتید دانشگاه در اینستاگرام است؛ پلتفرمی که برای کاربران خود ازجمله اساتید دانشگاه این امکان را فراهم میکند که خود و قابهایی از سبک زندگیشان ... بیشترتحلیل تأثیر فناوریهای نوظهور دیجیتال بر تحول ساختار روایتهای تعاملی در بازیهای رایانهای
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 131-97
چکیده
با رشد فزاینده فناوریهای نوظهور، بازیهای رایانهای به بستری برای تجربه روایتهایی تعاملی، پویا و شخصیسازیشده بدل شدهاند. این پژوهش باهدف واکاوی نحوه تأثیرگذاری چهار فناوری محوری، هوش مصنوعی، ... بیشترنسل جدید و فرایندهای هویتیابی (با تأکید بر هویتیابی از طریق رسانههای اجتماعی)
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 177-133
چکیده
با ظهور و گسترش رسانههای اجتماعی هویت تبدیل به امری تغییرپذیر و چندپاره شده و جامعه و خانواده دیگر تنها منابع تعیینکننده نیستند، بنابراین هویت و فرایند هویتیابی بهخصوص در بین جوانان دستخوش دگردیسی ... بیشترعوامل موثر بر پذیرش پیام رسان های داخلی توسط کاربران ایرانی
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 207-179
چکیده
این پژوهش باهدف بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش پیامرسانهای داخلی توسط کاربران ایرانی انجام شد. تحقیق ازنظر روش از نوع توصیفی- علی بوده و با استراتژی پیمایش انجام شده است. جامعه آماری پژوهش را کاربران پیامرسانهای ... بیشترچالش مدیریت تجربه مشتریان بومی دیجیتال: طراحی چارچوب کیفیت تجربه مشتریان نسل زد در استفاده از رسانههای دیجیتال با رویکردی اکتشافی
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 251-209
چکیده
چکیده با ظهور فناوریهای دیجیتال، نسل زد که در دوران شکوفایی تکنولوژی رشد یافتهاند، تعامل گستردهای با رسانههای دیجیتال دارند و بهعنوان پذیرندگان اولیه راهکارهای نوین شناخته میشوند. این نسل ... بیشتربازنمایی تهیدستان شهری در رسانه مدیریت شهری (همشهری آنلاین)
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 283-253
چکیده
بازنمایی رسانه ای یکی از ابعاد بازنمایی است که در مطالعات فرهنگی اهمیت بسزایی دارد. مطابق اسناد بالادستی، شهرداری تهران مکلف شده است تا در راستای تحقق عدالت شهری عمل کند. براین اساس انتظار میرود رسانه ... بیشترمروری بر کاربردهای منتخب بلاکچین در صنعت رسانه و سرگرمی: رویکرد آیندهپژوهی
دوره 11، شماره 42 ، تیر 1404، صفحه 334-285
