دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 6
دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1394، صفحه 1-30
چکیده
چکیده این مقاله با هدف بررسی دیپلماسی رسانهای آمریکا در قبال دولت یازدهم، به ارزیابی و تحلیل ابعاد و چارچوبهای محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا، به مثابه یک شاخص و نمونهای از فعالیتهای رسانهای ... بیشترنگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1394، صفحه 31-55
چکیده
ایجاد نگرش مثبت نسبت به یک نوآوری و پذیرش آن از سوی پذیرندگان، هدف هر ابداع کنندۀ نوآوری است. در سالهای اخیر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز کوشیده است تا با دیجیتال کردن شبکههای تلویزیونی ضمن ... بیشتربررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بینالمللی
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1394، صفحه 57-85
چکیده
استعاره در زبانشناسی شناختی، تعریفی کاملاً متفاوت از تعریف ادبی آن دارد و به نوعی، تار و پود تفکر و شناخت انسان را میسازد. در این تحقیق به ضرورت بررسی استعارههای به کار گرفته شده در گفتمانهای خبری ... بیشترمطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1394، صفحه 87-117
چکیده
امروزه با پدیده جهانی شدن و گسترش آن به همه دنیا، رسانه های نوین بیش از پیش اهمیت پیدا کردهاند و همزمان استفاده از اینترنت و مطالعه اینترنتی از رونق بسیاری برخوردار شده است. بنابراین بررسی میزان مطالعه ... بیشترسبکهای نوین ارتباطات انسانی در فضای مجازی؛ فرصتها و تهدیدهای شبکههای اجتماعی موبایلی
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1394، صفحه 119-140
چکیده
ظهور هر رسانهای در جامعه کارکردهای مثبت و منفی درهمتنیدهای را به همراه دارد که چشمپوشی از هر کدام میتواند آسیب جدی را متوجه جامعه کند. شبکههای اجتماعی موبایلی نیز از این امرمستثنی نیستند؛ ... بیشتردرآمدی بر سیاستهای فیلترینگ سایتهای اینترنتی
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1394، صفحه 141-165
