دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 9
نقش ارتباطات انسانی در ترسیم جایگاه اجتماعی زنان؛ به کمک مطالعه موردی ادبیات داستانی هدایت
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 38-1
چکیده
آثار ادبی فاخر برجایمانده از نویسندگان بنام جامعه که بهنوعی نمایندگان جامعه و بازتابدهندگان مناسبات موجود در آن هستند را میتوان بهعنوان گزارشها و روایتهای مهمی تلقی کرد که ماده ذهنی جامعه ... بیشترکاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری (بررسی دانش و نگرش سردبیران خبرگزاری صدا و سیما)
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 74-39
چکیده
ادغام هوشمصنوعی در روزنامهنگاری، بهطور فزایندهای به بخشی از ساختار بسیاری از خبرگزاریها و رسانه های خبری تبدیل شده است. اهمیت رو به رشد آن، گواهی بر پیشرفت فناوری و شاخصی از تغییر نیازها و پویایی ... بیشتربرندینگ سازمانی توسط فناوری های نوین ارتباطی
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 108-75
چکیده
امروزه برند به یکی از مهمترین موضوعات در تمامی شرکتها تبدیل شده است، بهطوریکه هیچ شرکتی را نمیتوان بدون برند در نظر گرفت. این موضوع به حدی گسترشیافته که علاوه بر سیاستمداران، برخی از شهروندان ... بیشترالگوی مطلوب فرهنگ سیاسی کاربران رسانه های نوین در ایران
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 142-109
چکیده
هدف از این پژوهش ارائه الگویی مطلوب از فرهنگ سیاسی برای کاربران رسانههای نوین در ایران بوده است. میدان این پژوهش شامل اساتید، صاحبنظران و خبرگان علوم سیاسی و علوم ارتباطات (ارتباطات سیاسی) و جامعهشناسی ... بیشتروضعیت استثنائی ویروس کرونا و تسلط پزشکی بر حافظهی عامیانه(مطالعه موردی شبکهی اجتماعی اینستاگرام)
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 188-143
چکیده
دنیاگیری کرونا با ایجاد «وضعیت استثنایی» باعث تسریع «تسلط پزشکی» بر افکار عمومی شد. پانصد فیلم، عکس و متن که توسط کاربران عادی «شبکة اینستاگرام» در روزهای همهگیری بیماری بازنشر شده، ... بیشترتاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 223-189
چکیده
با توجه تقاضای روزافزون سازمان انتقال خون و تعداد محدود متقاضیان برای اهداء پژوهش حاضر سعی دارد عوامل ایجاد نگرش مثبت و نیات رفتاری کاربران شبکه های مجازی نسبت به اهدای خون در ایران را بررسی نماید. در ... بیشترارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانههای اجتماعی
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 260-225
چکیده
رسانههای اجتماعی و پایداری جریانهای اصلی بازاریابی و تجارت هستند. با پیشرفت فناوری بازاریابی پایدار به استفاده از رسانههای اجتماعی تمرکز میکند، جایی که مصرفکنندگان میتوانند مستقیماً با بسیاری ... بیشترتحلیل معنای کارآفرینی زنان در فضای مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 296-261
چکیده
مقاله حاضر مبتنی بر پژوهشی کیفی است که با هدف تحلیل معنای کارآفرینی و فهم چگونگی کنش کارآفرینانهی زنان در شبکهی اجتماعی اینستاگرام انجام شدهاست. بدین منظور با 14 زن کارآفرین که دارای صفحات فعال ... بیشترارائه مدل ارتقای فرهنگ شهروندی مبتنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی در میان شهروندان تهرانی
دوره 10، شماره 38 ، شهریور 1403، صفحه 336-297
