دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 12
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 42-1
چکیده
استفاده روزافرون از شبکههای اجتماعی بر ابعاد مختلف سلامت کاربران، تأثیرگذار است. هدف از این پژوهش، ارائه الگو برای ارتقای سلامت اجتماعی از طریق شبکهاجتماعی اینستاگرام است. تاکنون درخصوص رابطه ... بیشترشبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 78-43
چکیده
شبکههای اجتماعی امروز یکی از اصلیترین محیطها برای بروز احساسات و همینطور تأثیرپذیری در مواجه با اخبار و معضلات اجتماعی هستند. ازاینرو شناخت این محیط برای فهم رفتار کاربران و شناخت نقش فضای مجازی ... بیشترامنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 109-79
چکیده
جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی برای شرکتها یک ابزار بالقوه برای توسعه روابط برند ایجاد کرده است؛ اما بایستی به این نکته توجه داشت که تمایل روزافزون به استفاده از رسانهها و شبکههای اجتماعی در ... بیشترچگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 138-111
چکیده
هر رسانهی اجتماعی سازوکار مختص به خود را برای افزایش مشارکتِ فعال کاربران دارد، علاوه بر این سازوکار، چگونگی تولید محتوا و مصرف رسانههای اجتماعی توسط کاربران، در تغییر و ایجاد ظرفیتهای جدید ... بیشترمقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 168-139
چکیده
رشد میلیونها نفر از مصرفکنندگان خبری آنلاین و تلاش وافر مالکان رسانهها برای جلب توجه آنان در فضای وب، ضرورت بررسی کاربردپذیری تارنمای خبری را مورد تأکید قرار میدهد. این تحقیق با هدف ارزیابی و ... بیشترتحول مولفههای قدرت در عصر شبکه
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 194-169
چکیده
جهان جدید به وسیلهی اینترنت در حال شبکهای شدن است. در این دنیای شبکهشده، آنچه جدید مینماید، جامعهی شبکهای و معماری شبکهسازیشدهی آن است که در آن گرههای به هم پیوسته با ارتباطات مختلف ... بیشتررسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020)
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 230-195
چکیده
امروزه رسانههای نوین عاملی مهم و مؤثر در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی هستند. بحران دیپلماتیک قطر در سال 2017 میلادی که منجر به حصر چهارسالۀ قطر شد از بحرانهای سیاسی مهم منطقۀ غرب آسیا در دهۀ اخیر ... بیشترتصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 268-231
چکیده
در این پژوهش، نگارندگان برای تعیین تصاویر و بازنمایی تصویر ترامپ از خود و ایران، به رفتارهای کلامی وی در توئیتر بسنده کردهاند. این پژوهش با استفاده از نرم افزار Maxqda 10 و از طریق کدگذاری طی سه مرحله کدگذاری ... بیشترارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 303-269
چکیده
چشمانداز رسانهای در جهان طی دو دههی اخیر بهدلیل استفاده از اینترنت و عمدتاً توسعهی شبکههای اجتماعی آنلاین، تغییر کرده و بهطور چشمگیری بر نحوهی تولید، توزیع و مصرف رسانهای ... بیشتراعتیاد به گوشیهای هوشمند و نقش آن در سلامت روانی کاربران نوجوان
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 337-305
چکیده
در سالهای اخیر، اعتیاد به گوشیهای هوشمند به پدیدهای نسبتاً رایج در بین کاربران نوجوان تبدیل شده است. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی نقش اعتیاد به گوشیهای هوشمند در سلامت روانی دختران و پسران نوجوان ... بیشترنقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 374-339
چکیده
در دنیای امروز که عصر رسانه و فضای مجازی است، موسیقی یکی از جذابترین و پرمصرفترین هنرهاست. هدف از این پژوهش بررسی مصرف رسانهای و موسیقایی جوانان شهر تهران است. روش این پژوهش پیمایشی با ابزار پرسشنامه ... بیشتررسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری
دوره 7، شماره 28 ، دی 1400، صفحه 402-375
